«ԿՈԿՈՐԴԱՅՆԱՑՄԱՆ» ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.105Keywords:
«կոկորդայնացում», «կոկորդային պայթյուն», հնչարտաբերում, վերկոկորդային խոռոչներ, ուժեղ պայթական հնչյուն, հիմնական (գլխավոր, առաջնային) փակվածք, կոկորդային փակվածք, համարտաբերում, երկկենտրոն, բառասկզբի «բաղաձայնական խմբեր»Abstract
Հոդվածում քննվում են անգլերենի հնչարտաբերման բնորոշիչներից մեկի` «կոկորդայնացման» (‘glottalization’) դասավանդման վերաբերյալ որոշ հարցեր, որոնք դիտարկվում են բառասկզբի եռանդամ [spr-], [str-], [skr] «բաղաձայնական խմբերի» կազմում ուժեղ/խուլ [p], [t], [k] պայթականների արտաբերման առանձնահատկության տեսանկյունից: Շեշտելով անգլերենի և հայերենի հնչակազմի էական տարբերությունը հայերենում «կոկորդայնացման» իսպառ բացակայությունը, հայ ուսանողներին տրվում են անգլերենի արտասանության հղկմանը, լսողական ընկալմանը և խոսակցական հմտությունների կատարելագործմանը նպատակաուղղված մի շարք գործնական խորհուրդներ:
Downloads
Published
2022-01-25
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2016 Yervand VARDANYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.