«ԿՈԿՈՐԴԱՅՆԱՑՄԱՆ» ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Երվանդ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.105

Keywords:

«կոկորդայնացում», «կոկորդային պայթյուն», հնչարտաբերում, վերկոկորդային խոռոչներ, ուժեղ պայթական հնչյուն, հիմնական (գլխավոր, առաջնային) փակվածք, կոկորդային փակվածք, համարտաբերում, երկկենտրոն, բառասկզբի «բաղաձայնական խմբեր»

Abstract

Հոդվածում քննվում են անգլերենի հնչարտաբերման բնորոշիչներից մեկի`  «կոկորդայնացման» (‘glottalization’) դասավանդման վերաբերյալ որոշ հարցեր, որոնք դիտարկվում են բառասկզբի եռանդամ [spr-], [str-], [skr] «բաղաձայնական խմբերի» կազմում ուժեղ/խուլ [p], [t], [k] պայթականների արտաբերման առանձնահատկության տեսանկյունից: Շեշտելով անգլերենի և հայերենի հնչակազմի էական տարբերությունը հայերենում «կոկորդայնացման» իսպառ բացակայությունը, հայ ուսանողներին տրվում են անգլերենի արտասանության հղկմանը, լսողական ընկալմանը և խոսակցական հմտությունների կատարելագործմանը նպատակաուղղված մի շարք գործնական խորհուրդներ:

Downloads

Published

2022-01-25

Issue

Section

Մեթոդիկա