ԼԱՏԻՆԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Լուսինե ԴԵՐՄՈՅԱՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.119

Keywords:

ուսուցման բովանդակություն, ուսումնական նյութ, ուսուցման նպատակներ, սահմանափակ հաղորդակցական դաշտ, լեզվական նյութի զուգադրական վերլուծություն, արդյունավետ ուսուցում, նախադասությունների թարգմանություն և վերլուծություն

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են օտար լեզուների ֆակուլտետում լատիներենի դասավանդման առանձնահատկությունները: Ժամանակակից օտար լեզուների համեմատությամբ սահմանափակ հաղորդակցական դաշտ ունեցող լատիներենի արդյունավետ ուսուցումը չի կարող իրականացվել խոսակցական օտար լեզուների ուսուցման միևնույն բովանդակությամբ: Օտար լեզուների ֆակուլտետներում լատիներենի ուսուցման բովանդակության կարևորագույն բաղադրիչը ուսումնական նյութն է, որը ներառում է տեսական նյութ, այսինքն`  տեղեկություններ հնչյունաբանությունից, քերականությունից և բառագիտությունից, ինչպես նաև տեքստային նյութ:

Downloads

Published

2022-01-25

Issue

Section

Մեթոդիկա