ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.149Keywords:
հաղորդակցական մոտեցում, հաղորդակցական գործառույթ, հաղորդակցական իրազեկություն, քերականական իրազեկություն, խոսույթային իրազեկություն, հանրալեզվաբանական իրազեկություն, ռազմավարական իրազեկություն, տեղեկատվական բաց, ուսանողակենտրոն ուսուցումAbstract
Սույն հոդվածն անդրադառնում է օտար լեզվի դասավանդման հաղորդակցական մոտեցմանը, որը հիմնված է այն համոզմունքի վրա, որ օտար լեզու սովորելով՝ ուսանողները պետք է կարողանան այն օգտագործել իրական հաղորդակցության ժամանակ: Հաղորդակցական մոտեցումը նպատակաուղղված է ուսուցման արդյունավետության բարձրացմանը, սովորողների լեզվահաղորդակցական հմտությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը: Նաև քննության են առնվում օտար լեզվի դասավանդման հաղորդակցական մոտեցման նպատակները, որոշ առավելություններ և թերություններ:
Downloads
Published
2016-11-17
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2016 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.