ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Սուսաննա ՉԱԼԱԲՅԱՆ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան
  • Լիլիթ ՂԱԶԱՐՅԱՆ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.149

Keywords:

հաղորդակցական մոտեցում, հաղորդակցական գործառույթ, հաղորդակցական իրազեկություն, քերականական իրազեկություն, խոսույթային իրազեկություն, հանրալեզվաբանական իրազեկություն, ռազմավարական իրազեկություն, տեղեկատվական բաց, ուսանողակենտրոն ուսուցում

Abstract

Սույն հոդվածն անդրադառնում է օտար լեզվի դասավանդման հաղորդակցական մոտեցմանը, որը հիմնված է այն համոզմունքի վրա, որ օտար լեզու սովորելով՝ ուսանողները պետք է կարողանան այն օգտագործել իրական հաղորդակցության ժամանակ: Հաղորդակցական մոտեցումը նպատակաուղղված է ուսուցման արդյունավետության բարձրացմանը, սովորողների լեզվահաղորդակցական հմտությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը: Նաև քննության են առնվում օտար լեզվի դասավանդման հաղորդակցական մոտեցման նպատակները, որոշ առավելություններ և թերություններ:

Downloads

Published

2016-11-17

Issue

Section

Մեթոդիկա