ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ «ԱՐՏԱԴՐՈՂԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ» ԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆ ԼԵԶՎԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.1.175Keywords:
արտադրողականություն, լեզվի դասավանդման հաղորդակցային մոտեցում, ուսանողակենտրոն ուսուցում, հաղորդակցային նպատակ, ուսուցման «ուղղակի» ներգործման մոտեցումAbstract
Մեր օրերում տեխնոլոգիական առաջընթացի պայմաններում ուսանողների «արտադրողականությունը» լեզվի ուսուցման գործընթացում ոչ մի աճ չի տեսել: Սույն հոդվածում ուսումնասիրվում են այն գործոնները, որոնց պատճառով ուսանողների «արտադրողականությունը» չի բարելավվում: Հոդվածում փորձ է արվում ուղիներ գտնել ուսանողների «արտադրողականությունը» բարձրացնելու ուղղությամբ, որի համար առաջարկվում է կիրառել լեզվի ուսուցման հաղորդակցային մեթոդը (CLT)` շեշտը դնելով ուսանողակենտրոն ուսուցման վրա (Student-Centered approach): Հոդվածում ուսումնասիրվում է նաև այն, թե ինչպես են խմբակային աշխատանքները խթանում ուսանողի ներգրավվածությունը:
Downloads
Published
2018-05-16
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2018 creativecommons.org
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.