ՉԱԿ ՊԱԼԱՆԻԿԻ «ՓՐԿՎԱԾԸ» ՎԵՊԻ ՀԱՐՑԱԴՐՈՒՄՆԵՐԸ ՖՐԻԴՐԻԽ ՆԻՑՇԵԻ ՓԻԼԻՍՈՓԱՅԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐԱԽՈՍՈՒԹՅԱՆ ԶՈՒԳՈՐԴՄԱՄԲ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2020.24.2.121Keywords:
Պալանիկ, Նիշցե, Աստված, եկեղեցի, աղանդ, մարգարե, հոգե-փիլիսոփայական կոնտեքստAbstract
Ժամանակակից ամերիկացի գրող, ծագումով ուկրաինացի տրանսգրեսիվ արձակի ամենավառ ներկայացուցիչների մեկի՝ Չակ Պալանիկի ստեղծագործությունը, մուտք գործելով գրական ասպարեզ դեռ նախորդ դարի 90-ական թվականներին, արժանացել է մեծ ճանաչման, մասնավորապես երիտասարդ սերնդի ընթերցողների շրջանում: Այսօր ակադեմիական գրականագիտության շրջանակներում՝ հեղինակի գործերը ուսումնասիրվում են ինտերտեքստուալ տեսանկյունից։ Հեղինակի առավել հայտնի վեպի՝ «Մարտական ակումբի» փիլիսոփայական-հոգեբանական բովանդակությունը իր արտացոլումն է գտել ամերիկյան ու ռուսական գրողների մի շարք ստեղծագործություններում: Սույն հոդվածում Չակ Պալանիկի թվով երրորդ՝ «Վերապրածը» վեպի որոշակի դրույթներ լուսաբանվում են Ֆրիդրիխ Նիցշեի «Այսպես խոսեց Զրադաշտը» փիլիսոփայական վեպի առնչությամբ։
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.