ՔՆՆԱԴԱՏԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Լիանա ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.118

Keywords:

քննադատական մտածողության հմտություններ, Փոլ-Էլդերի քննադատական մտածողության համակարգ, նախապաշարմունքներ և կողմնակալություն, համընդհանուր մտավոր չափանիշներ, մտքի տարրեր, մտավոր հատկություններ

Abstract

Սույն հոդվածի նպատակն է վերաարժևորել քննադատական մտածողությունը և դրա դերը կրթության ոլորտում: Վերջինիս մասին շատ է խոսվում տարբեր կրթական շրջանակներում, բայց գլխավոր հարցը հետևյալն է` ի՞նչ է քննադատական մտածողությունը, ինչպե՞ս կարող ենք այն կանոնավոր կերպով կիրառել դասապրոցեսի ընթացքում: Ելնելով այն ենթադրությունից, որ քննադատական մտածողությունը հաճախ շատ ավելի դժվար է սովորեցնել, քան սահմանել՝ հոդվածում փորձ է կատարվել բացատրել լայնորեն օգտագործվող հասկացությունը Փոլ-Էլդերի քննադատական մտածողության համակարգի լույսի ներքո: Ուսումնասիրության գործնական նպատակն է օգնել ուսուցիչներին կիրառել որոշ մեթոդներ՝ խթանելու քննադատական մտածողությունը և ապահովելու ավելի որակյալ ուսուցման արդյունքներ:

Downloads

Published

2022-03-14

Issue

Section

Մեթոդիկա