ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐՈՒՄ ՔՈՓԻՆԳ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՅՐՄԱՆ ՓՈԽԿԱՊԱԿՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ՄՈՏ

Authors

  • Հ․ Ռ․ Ավագիմյան Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվ. պետական համալսարան
  • Տ․ Զ․ Մալումյան Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվ. պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.043

Keywords:

մասնագիտական այրում,, մասնագիտական ծանրաբեռնվածություն,, մանկավարժական գործունեություն,, սթրես,, քոփինգ ռազմավարություններ։

Abstract

Ուսումնասիրության նպատակն է պարզել մանկավարժների մասնա- գիտական այրման մակարդակը, սթրեսային իրավիճակներին դիմակայելու քոփինգ ռազմավարությունները, ինչպես նաեւ՝ մասնագիտական այրման մակարդակի եւ նախընտրելի քոփինգ վարքի միջեւ կապի առկայությունը։ Հետազոտության ընտրանքն են կազմել հանրապետության տարբեր մարզերի 106 մանկավարժներ։ Կիրառված մեթոդիկաների արդյունքում, հետազոտա- կան տվյալների վերլուծության հիման վրա, մանկավարժների մասնա- գիտական ան եւ նախընտրելի քոփինգ ռազմավարությունների միջեւ հաստատվել է կապ։

Downloads

Published

2021-10-02

How to Cite

Ավագիմյան Հ. Ռ. ., & Մալումյան Տ. Զ. . (2021). ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐՈՒՄ ՔՈՓԻՆԳ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՅՐՄԱՆ ՓՈԽԿԱՊԱԿՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ՄՈՏ. Արդի հոգեբանություն, 4(2 (9), 43–50. https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.043

Issue

Section

Articles