ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼԻԶՄԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ

Authors

  • Հայկ Պետրոսյան Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10869

Keywords:

Կոմպետենցիա, կարողություն, հմտություն, ռազմավարություն, պրոֆեսիոնալիզմ, աշխատաշուկա, ուսուցման մոդելներ։

Abstract

Կրթության և կրթական տեխնոլոգիաների բովանդակային արդիականացման, կրթական համակարգը համաշխարհային կրթական տարածք ինտեգրվելու ճանապարհներից մեկը կրթության կողմնորոշումն է դեպի կոմ-պետենտային մոտեցումն ու հաստատությունների ուսումնական գործընթացում դրա իրականացման արդյունավետ մեխանիզմների մշակումը: Իսկ ինչպե՞ս ձևավորել կրթության ռազմավարությունը մասնագետի կոմպետենտությունների ձևավորման անհրաժեշտության հաշվառմամբ: Կրթության գործընթացում ինչպիսի՞ կոմպետեն-ցիաների զարգացումն է կարևոր: Ինչպե՞ս զարգացնել մանկավարժական պրոֆեսիո-նալիզմը, և ինչպե՞ս այն ներառել դասավանդման ռառմավարություններում:

References

«Tuning Educational Structures in Europe» Phase 1 (2000–2002); Phase 2 (2003–2004). http://www.relint.deusto.es/Tuning, Project/index.htm.

Campbell J. P., Modeling the performance prediction problem in industrial and organizational psychology // Dunnette M. D., Hough L. M. (eds.) Handbook of Industrial and Organizational Psychology, second edition. 1990. Vol. 1, P. 687–732. Palo Alto: Consulting Psychologists Press.

ECTS and Diploma Supplement. Брюссель, 2004. http://europa.eu.int/comm/education/ pro-grammes/socrates/ects_en.html.

Պետրոսյան Հ. Հ., Կոմպետենտային մոտեցումը և մասնագիտական կրթության որակի ապահովումը: Մենագրություն: Հեղինակային հրատարակություն, Երևան, 2013, 264 էջ:

Պետրոսյան Հ. Հ., Կոմպետենտությունների ձևավորվածության մշտադիտարկումը շա-րունակական կրթության համատեքստում: «Ճգնաժամային կառավարում և տեխնոլոգիաներ›› գիտական և գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու, Երևան, N11, 2017, էջ 110-118:

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Պետրոսյան Հ. (2023). ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼԻԶՄԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 88–96. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10869

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն