ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԾՆՈՂՆԵՐԻՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10895Keywords:
Բանալի բառեր՝ տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխա, ծնողներ, ընտանիք, դաստիարակություն, երեխայի կրթություն և զարգացում, տեղեկատվական աջակցություն, միջոցներ, մեթոդներ, մոտեցումներ։Abstract
Հոդվածում բացահայտվում են տեսողության խանգարումներով երեխա դաստիարակող ծնողներին տեղեկատվական աջակցության տրամադրման հիմնական մոտեցումներն ու դրույթները։ Հայտնի է, որ երեխայի դաստիարակությունը, կրթությունն ու զարգացումը սկսվում է ընտանիքից։ Եվ բոլոր ուղղիչ և զարգացնող աշխատանքների հաջողությունը կախված է նրանից, թե որքանով են տեղեկացված ծնողները տեսողության խանգարումներով երեխաների զարգացման տարիքի և հոգեֆիզիկական բնութագրերի, կրթական բազմաթիվ խնդիրների լուծման համար դրանց օգտագործման միջոցների, մեթոդների և պայմանների մասին: Սա որոշում է տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների դաստիարակության, կրթության և զարգացման հարցում ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու մոտեցումների մշակման անհրաժեշտությունը:
References
Азарян Р.Н., Зрение ребенка. Методическое пособие, Ереван, 2008, 48 с.
Выготский Л.С., Основы дефектологии, М., Педагогика, 1983, т. 5, 386 с.
Земцова М.И. Пути компенсации слепоты в процессе познавательной и трудовой деятельности, М., Изд.АПН РСФСР, 1956, с. 419-423.
Литвак А.Г., Тифлопсихология, М., Просвещение, 1985, 207 с.
Малофеев Н.Н., Ранняя помощь приоритет современной коррекционной педагогики // Дефектология, 2003, №4, с. 7-11.
Мареева Р.А., Воспитание и обучение слепых детей в семье, М., 1979.
Особенности психологической помощи детям с нарушением зрения: Методич. рекомендации / Под ред. Л.И. Солнцевой, М., 2001, 96 с.
Плаксина Л.И., Содержание медико-педагогической помощи детям с нарушением зрения, М., 1999.
Подколозина Е.Н., Тифлопедагогическая диагностика дошкольника с нарушением зрения // Вестник тифлологии, 2014, № 2, с. 12-34.
Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения, В кн. Специальная педагогика / Под ред Л.В. Мардахаева, Е.А. Орловой, М., 2012, с. 120-132.
Солнцева Л.И., Развитие компенсаторных процессов у слепых детей дошкольного возраста, М., 1980, с. 75-80.
Zejnis M., Social Compaings fnr visualiy impaired Peopie in Poland, Warszawa, Academy of Special Education Press, 2007, Р. 180-194.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.