ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ ՏԵՍՈՒՂՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐՈՎ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԵՋ

Authors

  • Վլադիմիր Կրուչինին Նիժնի Նովգորոդի ճարտարապետաշինական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10897

Keywords:

Բանալի բառեր՝ տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներ, կույր, տեսողության խնդիրներ ունեցողներ, ֆիզիկական վերականգնում, սոցիալականացում, ֆիզիկական վարժություններ, կրթական և արտադասարանական գործողություններ:

Abstract

Հոդվածում բացահայտվում են ֆիզիկական վերականգնման հիմնական դրույթները տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների սոցիալականացման գործում: Հաստատվել է, որ տեսողության խանգարումները զգալիորեն խանգարում են կույր և թույլ տեսողություն ունեցող երեխաների շարժիչ ունակություններին, տարածության մեջ նրանց կողմնորոշմանը, ուրիշների հետ շփմանը, ինչը որոշում է տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների սոցիալականացման մեջ ֆիզիկական վերականգնման հիմնական դրույթների մշակման անհրաժեշտությունը:

 

References

Азарян Р.Н., Зрение ребенка. Методическое пособие, Ереван, 2008, 48 с.

Александров Б.Т., Физическое воспитание детей с нарушением зрения, Липетцк, 2018, 65 с.

Земцова М.И., Учителю о детях с нарушением зрения, М., 1973, 159 с.

Литвак А.Г., Тифлопсихология, М., 1985.

Любимов А.А., Повышение квалификации педагогов как фактор, влияющий на уровень социализации слепых и слабовидящих // Международная научно-практическая конференция, Ереван, 2016, с. 274-278.

Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения. В. кн. Специальная педагогика / Под ред. Л.В. Мардахаева, Е.А. Орловой, М., 2012, с. 121-134.

Сермеев Б.В., Физическое воспитание детей с нарушением зрения, Киев, 1987, с. 7-19.

Тупоногов Б.К., Учет офтальмологических рекомендаций при организации учебно-воспитательной работы с детьми, имеющими зрительный дефект // Дефектология, 2004, № 3, с. 59-63.

Published

2023-09-13

How to Cite

Կրուչինին Վ. (2023). ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ ՏԵՍՈՒՂՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐՈՎ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԵՋ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 91–95. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10897

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն