ԻՆՔՆԱՂԵԿԱՎԱՐՎՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Authors

  • Հայկ Պետրոսյան Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10910

Keywords:

Հանգուցային բառեր: Ինքնաղեկավարվող ուսումնառություն, ինքնաղեկավարվող ուսումնառության մոդել, ուսուցման արդյունավետության հայեցակարգ, կարիերայի պլանավորման ուսուցման ռազմավարություն:

Abstract

Ինքակառավարվող ուսումնառության ռազմավարու-թյունները հիմնված են հուզական ինտելեկտի զարգացման տեսությունների վրա, որոնք ուսումնասիրել են զգացմունքների, ազդակների և գրգիռների կառավարման մեխանիզմը: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ հմտությունները լավագույնս դրսևորվում են բարձր մոտիվացիայի, համառ մարզումների և հետադարձ կապի առկայության պայմաններում: Ուսուցումը նյարդային նոր կապերի ձևավորման մեջ առանցքային գործոն է: Հուզական ինտելեկտի զարգացման մեջ բարձր մոտիվացիան որոշիչ դեր է խաղում: Զգացմունքային ինտելեկտի զարգացումը հնարավոր է միայն անկեղծ ցանկության և ինտենսիվ ջանքերի շնորհիվ:

References

Крофорд А., Сол Э.В., Мэтьюз С., МаКинстер Дж. Стратегии активного обучения и мышления. ИОО: Нью-Йорк-Будапешт, 2004.

Robert B. Barr, John Tagg. From Teaching to Learning - A New Paradigm for Undergraduate Education // Change, 1995, November/December, рр. 13-25.

Personalizing Pedagogy, http://www.tltgroup.org/Personalizing Pedagogy/Intro.htm.

Downloads

Published

2023-10-03

How to Cite

Պետրոսյան Հ. (2023). ԻՆՔՆԱՂԵԿԱՎԱՐՎՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 34–41. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10910

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն