ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՀԱՄԱՎԱՐԱԿԻ ԺԱՄԱՆԱԿ. ԴԻՍԿՈՒՐՍ-ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Մարինա Գալստյան Կրթական հետազոտությունների և խորհրդատվությունների կենտրոն

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11011

Keywords:

Բանալի բառեր։ Հեռավար կրթություն, կրթության որակ, կրթական քաղաքակա-նություն, դիսկուրս վերլուծություն, կրթությունը Հայաստանում համավարակի ժա-մանակ։

Abstract

Կրթությունը մի ոլորտ է, որն առաջնորդվում է որակի, հավասարության, մատչելիության, բարեվարքության և այլ պարտավորություններով, որոնք ուղղորդում են կրթության ոլորտի մասնագետների աշխատանքը և արտացոլում կրթության շահառուների ակնկալիքները, ինչպես նաև իրենց քաղաքացիների առջև ունեցած երկրների պարտականությունները: Քանի որ կրթական քաղաքականությունը իրականացվում է բազմաթիվ համատեքստերում և այդպիսով յուրացվում է տարբեր դերակատարների կողմից, դրա արդյունքները կարող են նաև չհամընկնել քաղաքակա-նություն մշակողների սկզբնական մտադրությանը [7, էջ 131-147]: Որոշ հետազոտող-ներ նույնիսկ առաջարկում են «քաղաքականության յուրացում» տերմինը գործածել «քաղաքականության իրականացման» փոխարեն, քանի որ կրթության մասնակիցները կրթական քաղաքականությունների և բարեփոխումների «ակտիվ կառուցողներ» են: Կրթական քաղաքականությունը և բարեփոխումներն անցնում են կրթության մասնա-կիցների սեփական փորձի, ենթատեքստերի և ինքնությունների պրիզմայի միջով: COVID-19 համավարակը ընդգծում է քաղաքականության յուրացման կարևորությունը՝ որպես քաղաքականության հաջողությունը կամ ձախողումը հասկանալու միջոց [11, 12, 13]:

References

Համավարակի պայմաններում կրթական քաղաքականության արդյունավետության գնահատման զեկույց, 2021 թ., https://erit.am/documents/pdf/98b2f8f11b81657a85af29f6a02f05e0.pdf [15.08.2021]:

Фуко Мишель, Археология Знания. 1996, 50.

Buyssens E., La communication et l`articulation linguistique. – Bruxelles: Presses Université de Bruxelles, 1969, pp. 191-197.

Benveniste E., “La philosophie analytique et le langage,” in Problèmes de linguistique générale, Vol. I (Paris: Gallimard, 1966), 267-276.

Michel F., “Les mots et les choses: Une archeologie des sciences humaines”, Callimard 1966. 6. Amundsen C. (1993). The Evolution of Theory in Distance Education. In Keegan, D. (Ed.). Theoretical Principles of Distance Education: 61-79. London: Routledge.

Bartlett L., & Vavrus F. (2014). Transversing the vertical case study: A methodological approach to studies of educational policy as practice. Anthropology & Education Quarterly, 45(2).

Baxter H., Habermas's Discourse Theory of Law and Democracy, 50 Buff. L. Rev. 205 (2002).

Çağatay, İhsan Ulus. 2020. "Emergency Remote Education vs. Distance Education". European Commission. Accessed February 20, 2020.

Gudmundsdottir, G. B., & Hathaway, D. M. (2020). "We Always Make It Work": Teachers' Agency in the Time of Crisis. Journal of Technology and Teacher Education, 28(2), 239-250.

Hanson D., Maushak N. J., Schlosser C. A., Anderson M. L., Sorenson C. & Simonson M. (1997). Distance education: Review of the literature (2nd ed.). Washington, DC: Association for Educational Communications and Technology. Ames, Iowa: Research Institute for Studies in Education.

Heng, Kimkong & Sol, Koemhong. 2020. "Online learning during COVID-19: Key challenges and suggestions to enhance effectiveness". Cambodian Education forum, December. Accessed February 20, 2020.

Hodges C., Moore S., Lockee B., Trust T., & Bond A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. Educause Review, 27.

HOW MANY CHILDREN AND YOUNG PEOPLE HAVE INTERNET ACCESS AT HOME? Estimating digital connectivity during the COVID-19 pandemic.

Keegan D. (1986). The foundations of distance education. London: Croom Helm.

Levinson B. A., Sutton M., & Winstead T. (2009). Education policy as a practice of power: Theoretical tools, ethnographic methods, democratic options. Educational Policy, 23(6), 767-795.

OECD. (2020). OECD Policy Responses to Coronavirus (COVID-19): Combatting COVID-19’s effect on children. Paris: OECD Publishing.

Perraton H. (1988). A theory for distance education. In D. Stewart, D. Keegan, & B. Holmberg (Ed.) Distance education: International perspectives (pp. 34-45). New York: Routledge.

Schiffrin D. Approaches to Discourse: Language as Social Interaction. Oxford: Wiley- Blackwell; 1994

Trust T. & Whalen J. (2020). Should Teachers Be Trained in Emergency Remote Teaching? Lessons Learned from the COVID-19 Pandemic. Journal of Technology and Teacher Education, 28(2), 189-199.

Trust T., Carpenter J. P., Krutka D. G., & Kimmons R. (2020). # Remote Teaching Remote Learning: Educator Tweeting During the COVID-19 Pandemic. Journal of Technology and Teacher Education, 28(2), 151-159.

Varis P. (2014). Digital ethnography. (Tilburg Papers in Culture Studies; No. 104).

Downloads

Published

2023-10-03

How to Cite

Գալստյան Մ. (2023). ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՀԱՄԱՎԱՐԱԿԻ ԺԱՄԱՆԱԿ. ԴԻՍԿՈՒՐՍ-ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 77–86. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11011

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն