ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՄԱՆԿԱՏԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԽՈՐ ԱՍՏԻՃԱՆԻ ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱԴԱՊՏԱՑԻԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐ ՍՏԵՂԾԵԼՈՒ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Իրինա Յաղուբյան Խարբերդի մասնագիտացված մանկատուն

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11104

Keywords:

Բանալի բառեր՝ ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաներ, սոցիալական ադապտացիա, կրթություն, վերապատրաստում, զարգացում, նախադրյալներ, հատուկ ուսուցիչներ, մանկավարժներ:

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների սոցիալական հարմարվողականության զարգացման համար նախադրյալների ստեղծման հարցերը, քանի որ այսօր առանձնահատուկ արդիական են զարգացման հաշմանդամություն ունեցող երեխաների սոցիալական հարմարվողականության խնդիրները: Նրանց սոցիալական հարմարվողականության հաջողությունը մեծապես կախված է մասնագիտացված մանկատան երեխաների այս խմբի մոտ այս հմտությունները զարգացնելու աշխատանքների պատշաճ կազմակերպումից և իրականացումից:

References

Азарян Р. Н., Специальная педагогика. Учебник для студентов педагогических вузов.-Ереван, 2016, с. 190-229.

Антропов А. П., Проблемы социальной адаптации учащихся вспомогательной школы.//Пси-холого-педагогические основы коррекционной работы с аномальными людьми, Ленинград,1990, с.257.

Забрамная С. Д., Психолого-педагогическая диагностика умственного развития детей.-М.,1995, с. 178.

Патрикеева В. Г., Трудовое воспитание в школах 8-го типа для детей с нарушениями интеллекта. Дефектология , 1966, N3, с. 24-28.

Певзнер М. С., Дети-олигофрены, М.,1959, с.207.

Специальная педагогика. //Под ред. Л.В. Мардахаевой, Е. А. Орловой, М., 1012.

Щербакова А.М., Москаленко Н. В., Формирование социальной компетентности у учащихся старших классов специальных образовательных учреждений VIII вида. //Дефектология, 2001, N3, с. 48-53.

Яйлоян А. В., Клинико-психолого-педагогическая характеристика умственной отсталости / В международном научно-методическом рецензированном журнале «Образование в XXI веке, Ереван, 2020, N1(3), с. 96-100.

Published

2023-10-03

How to Cite

Յաղուբյան Ի. (2023). ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՄԱՆԿԱՏԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԽՈՐ ԱՍՏԻՃԱՆԻ ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱԴԱՊՏԱՑԻԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐ ՍՏԵՂԾԵԼՈՒ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ . Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 207–211. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11104

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն