ԿՈՒՅՐԵՐԻ ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՒՈՒՅԹԻ ՁԵՒԸ, ՉԱՓԸ ԵՒ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԱՌԱՆՁՆԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8173Keywords:
լրիվ կույր, մնացորդային տեսողությամբ կույր, կրտսեր դպրոցականներ, սպորտային առարկաներ, հետազոտություն, ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտային, խաղային, ուսումնական, աշխատանքային գործունեությունAbstract
Հոդվածում վերլուծվում են կրտսեր դպրոցում սովորող աշակերտների հմտությունների զարգացմանն ուղղված ուսումնասիրության արդյունքները տարբեր առարկաներ տարորոշելու (գնդակներ, մարմնամարզական ձողիկներ եւ այլն) , դրանք առանձնացնելու վարժանքներով: Սահմանված է, որ բացարձակ կույր սովորողներին և տարրական դասարանների մնացորդային տեսողությամբ կույր սովորողներին բնորոշ են տարբեր առարկաների, այդ թվում նաև սպորտային մակերեսի հիմնական նշանների և կառուցվածքի շոշափելի սահմանման ցածր ցուցանիշները, ինչն էլ որոշում է կույր կրտսեր դպրոցականների համար հատուկ միջոցների, դրանց կիրառման մեթոդների և պայմանների մշակման անհրաժեշտությունը:
References
Список использованной литературы
Азарян Р.Н., Зрение ребенка. Методическое пособие. Ереван, 2008. – 48 с.
Денискина В.З., Костючек Н.С., Содержание и методы коррекционной работы по
развитию осязания // Особенности проведения занятий со слепыми детьми в часы коррекции.
Учебно-методическое пособие. – М., 1990. – c. 25-45.
Денискина В.З., Плаксина Л.И., Развитие осязания и мелкой моторики// Программы
специальных образовательных учреждений IV вида (Детский сад, начальная школа). – М., 1997. – c.
-120.
Земцова М.И., Учителю о детях с нарушением зрения. – М., 1973. – 159 с.
Сермеев Б.В., Физическое воспитание детей с нарушением зрения. – Киев, 1987. – c. 7-19.
Специальная педагогика / под ред. Л.В.Мардахевой, Е.А.Орловой. – М., 2012. – c. 121-134.
Тупоногов Б.К., Учет офтальмологических рекомендаций при организации учебновоспитательной работы с детьми имеющие зрительный дефект // Дефектология. –1998, N5. – c. 59-
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Образование в 21-ом Веке
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.