ՀԱՍԿԱՑՈՒՅԹԻ ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8669Keywords:
հասկացույթի քարտեզագրում, բառապաշարի ուսուցում, մոտիվացիայի բարձրացում, փորձարկում, հետազոտությունAbstract
Լեզուն հաղորդակցման կարևոր միջոց է, որի օգնությամբ կարելի է արտահայտել իր մտքերը, զգացմունքները, տեղեկատվությունը փոխանցել բանավոր կամ գրավոր: Բառապաշարի ուսուցումը չափազանց կարևոր է, քանի որ առանց բառապաշարի բավարար իմացության անհնար է հաղորդակցվել: Խնդիրն այն է, թե ինչպես կարելի է բառապաշարի ուսուցումն ավելի արդյունավետ և բարդ դարձնել, քանի որ աշակերտները դժվարանում են անգիր անել բառերացանկը:Ընթերցանության, գրելու, խոսելու և լսելու գործունեության ընթացքում առաջացած խնդիրները հիմնականում պայմանավորված են բառապաշարի անբավարար իմացությամբ: Այս խնդիրը լուծելու և բառապաշարի ուսուցումն ավելի հետաքրքիր և հաճելի դարձնելու համար անհրաժեշտ է փնտրել նոր մեթոդներ, որոնք կհեշտացնեն բառապաշարի ուսուցումը: Կարծում ենք, որ նման արդյունավետ միջոց է հասկացույթի քարտեզի գործածությունը։ Հասկացույթի քարտեզներն ավելի արդյունավետ են, քան ավանդական մոտեցումները բառերի ուսուցման համար՝ օգնելով աշակերտներին ձեռք բերել նախադասություններում բառեր օգտագործելու, բառի նշանակությունը որոշելու կարողություն:
References
Ausubel, D. P., Novak, J. D. and Hanesian, H. Educational Psychology: A Cognitive View (2nd ed.), New York: Werbel and Peck 1986 [ p. 733]
Nation, I. S. P. (2008). Teaching vocabulary. Boston: Heinle
Novak, J.D. and Gowin, D.B.,Learning How to Learn. New York: Cambridge University
Press, 1984,[ p. 216]
Novak, J.D., Learning, Creating and Using Knowledge: Concept Maps as Facilitative
Tools in Schools and Corporations, Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, 1998, [p. 336]
Rupley, W.H., Logan, J.W., & Nichols, W.D. Vocabulary instruction in a balanced reading program. The Reading Teacher, 52(4),1999 p. [338-347]
Tierney, R. J., Readence, J. E. and Dishner, E. K. Reading Strategies and Practices (4th
ed.). Boston: 1995 [p. 532]
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Siranush Movsisyan Siranush, Մարիամ Մովսիսյան
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.