ՀԱՍԿԱՑՈՒՅԹԻ ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ

Authors

  • Սիրանուշ Մովսիսյան Շիրակի Մ․Նալբանդյանի անվ․ պետական համալսարան
  • Մարիամ Հարությունյան Շիրակի Մ․Նալբանդյանի անվ․ պետական համալսարան https://orcid.org/0000-0002-2726-1652

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8669

Keywords:

հասկացույթի քարտեզագրում, բառապաշարի ուսուցում, մոտիվացիայի բարձրացում, փորձարկում, հետազոտություն

Abstract

Լեզուն հաղորդակցման կարևոր միջոց է, որի օգնությամբ կարելի է արտահայտել իր մտքերը, զգացմունքները, տեղեկատվությունը փոխանցել բանավոր կամ գրավոր: Բառապաշարի ուսուցումը չափազանց կարևոր է, քանի որ առանց բառապաշարի բավարար իմացության անհնար է հաղորդակցվել: Խնդիրն այն է, թե ինչպես կարելի է բառապաշարի ուսուցումն ավելի արդյունավետ և բարդ դարձնել, քանի որ աշակերտները դժվարանում են անգիր անել բառերացանկը:Ընթերցանության, գրելու, խոսելու և լսելու գործունեության ընթացքում առաջացած խնդիրները հիմնականում պայմանավորված են բառապաշարի անբավարար իմացությամբ: Այս խնդիրը լուծելու և բառապաշարի ուսուցումն ավելի հետաքրքիր և հաճելի դարձնելու համար անհրաժեշտ է փնտրել նոր մեթոդներ, որոնք կհեշտացնեն բառապաշարի ուսուցումը: Կարծում ենք, որ նման արդյունավետ միջոց է հասկացույթի  քարտեզի գործածությունը։ Հասկացույթի քարտեզներն ավելի արդյունավետ են, քան ավանդական մոտեցումները բառերի ուսուցման համար՝ օգնելով աշակերտներին ձեռք բերել նախադասություններում բառեր օգտագործելու, բառի նշանակությունը որոշելու կարողություն:

References

Ausubel, D. P., Novak, J. D. and Hanesian, H. Educational Psychology: A Cognitive View (2nd ed.), New York: Werbel and Peck 1986 [ p. 733]

Nation, I. S. P. (2008). Teaching vocabulary. Boston: Heinle

Novak, J.D. and Gowin, D.B.,Learning How to Learn. New York: Cambridge University

Press, 1984,[ p. 216]

Novak, J.D., Learning, Creating and Using Knowledge: Concept Maps as Facilitative

Tools in Schools and Corporations, Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, 1998, [p. 336]

Rupley, W.H., Logan, J.W., & Nichols, W.D. Vocabulary instruction in a balanced reading program. The Reading Teacher, 52(4),1999 p. [338-347]

Tierney, R. J., Readence, J. E. and Dishner, E. K. Reading Strategies and Practices (4th

ed.). Boston: 1995 [p. 532]

Downloads

Published

2023-01-04

How to Cite

Մովսիսյան Ս., & Հարությունյան Մ. (2023). ՀԱՍԿԱՑՈՒՅԹԻ ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 132–140. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8669

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա