ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ՈւՍՈւՑՄԱՆ ԸՆՏՐՈւԹՅՈւՆԸ՝ ԸՍՏ ԱՐԱԲ (ՔՈւՎԵՅԹՑԻ) ՈւՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻ

Authors

  • Լիլիթ ՄԵԼԻՔՅԱՆ Ուրարտու համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.135

Keywords:

օտար լեզու, անգլերեն, հոգեբանական բնութագիր, արդյունավետ ուսուցում, դասավանդման մեթոդ, խառնվածք

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են անգլերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման ոճային առանձնահատկություններն ու այդ ոճերից մեկին ուսուցչի նախապատվության հարցը՝ պայմանավորված ուսանողների հոգեբանական առանձնահատկություններով։ Հոդվածում փորձ է արվում ցույց տալ, որ դասավանդման յուրաքանչյուր մեթոդի ընտրությունը մեծապես կախված է այն լսարանից, թե որտեղ է այն կիրառվում, քանի որ այն պետք է համապատասխանեցնել ոչ միայն լսարանի ընդհանուր պահանջներին ու նպատակներին, այլ նաև ուսանողների հոգեկերտվածքին ու անհատական առանձնահատկություններին։ Ներկայացնում ենք Քուվեյթի Միջին Արևելքի Ամերիկյան համալսարանում 17-20 տարիքային առանձնացված խմբերում կատարած հետազոտության որոշ արդյուքներ:

Downloads

Published

2016-11-17

Issue

Section

Մեթոդիկա