ԳՈՅԱԿԱՆ ԱՆՎԱՆ ԵԶԱԿԻ ԵՎ ՀՈԳՆԱԿԻ ԹՎԻ ՁԵՎԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԵՐԵՆԻ ԴԱՍԵՐԻՆ ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.154

Keywords:

Ռուսերենը որպես օտար լեզու, օտար լեզուների ուսուցում, գոյական անուն, եզակի և հոգնակի թվերի ձևեր, հոգնակի թիվ, դասավանդման մեթոդներ, դիդակտիկ նյութեր, ուսուցման գործընթացի համակարգում

Abstract

Ժամանակակից հասարակության մեջ, համաշխարհայնացման գործընթացների ինտենսիվ աճով պայմանավորված, կրթության համակարգում առանձնակի տեղ է զբաղեցնում օտար լեզուների ուսուցման մեթոդների և եղանակների արդյունավետության բարձրացումը և օտար լեզուների հիմնարար գիտելիքների ձեռք բերումը արդեն դպրոցական նստարանից։ Հայկական դպրոցների համար ասվածը առաջին հերթին վերաբերվում է երկու առավել պահանջված լեզուներին՝ ռուսերենին և անգլերենին, որոնց գերազանց իմացությունը ժամանակակից հասարակության մեջ այսօր դարձել է մարդկային գործունեության տարբեր ոլորտներում աշխատանքի հիմնական պահանջներից մեկը։  Օտար լեզուների ուսումնասիրությունը իր մեջ ներառում է մեծ թվով բաղադրիչներ, և դրանց թվում ցանկացած լեզվի մեջ հիմնարար հասկացություններից մեկը գոյական անունն է, դրա թիվը, սեռը, հոլովները։ Սույն հոդվածի շրջանակներում դիտարկվում են գոյական անվան քերականական հատկանիշներից մեկի՝ եզակի և հոգնակի թվի դասավանդման որոշ առանձնահատկությունները հայկական դպրոցներում անգլերեն և ռուսերեն լեզուները ուսումնասիրելիս։ Դիտարկվում են հայկական դպրոցների անգլերեն և ռուսերեն լեզուների դասագրքերում կիրառվող մեթոդները, ինչպես նաև այն դժվարությունները, որոնց հետ կարող են առնչվել միջին և ավագ դպրոցի աշակերտները գոյականի թիվը ուսումնասիրելիս, առաջարկվում են կոնկրետ դիդակտիկ նյութեր, որոնք մեր կարծիքով, կնպաստեն նշված քերականական նյութի յուրացման արդյունավետության բարձրացմանը հայկական դպրոցների միջին դասարաններում՝ ռուսերեն և անգլերեն լեզուներում հոգնակի թվի հիմնական կանոնների համակարգման ճանապարհով (աղյուսակի և գծանկարի տեսքով)։      

 

Բանալի բառեր՝ օտար լեզու, օտար լեզուների ուսուցում, գոյական անուն, եզակի և հոգնակի թվերի ձևեր, հոգնակի թիվ, դասավանդման մեթոդներ, դիդակտիկ նյութեր, ուսուցման գործընթացի համակարգում

Author Biography

Լիլիթ Սարգսյան , Երևանի պետական համալսարան

Դասախոս

References

Аветисян Г. О., Методика обучения множественному числу существительного в общеобра¬зо-вательной школе. Ширакский государственный университет им. М. Налбандяна. Ученые записки. Выпуск Б. № 1 – 2018г.

Арбатский, Д. И., О лексических значениях форм множественного числа имен существите¬ль-ных в современном русском языке. НДВШФН 1958, 4, 65–74

Бабаян Т. А., Егиазарян М. А., Лалаянц С. Г., Русский язык. Учебник для 5-го класса основной школы. Ереван, МАНМАР, 2014, с. 79.

Балаян Л., Особенности преподавания структуры множественного числа имен существитель-ных (на армянском языке). Ереван, 2022.

Виноградов В. В., Русский язык. (Грамматическое учение о слове): Уч. пособие для вузов/Отв. ред. Г. А. Золотова, 3-е изд., 1. Высш. школа, 1986, с.129.

Гаспарян Г. Английский. Учебник 5-го класса общеобразовательной школы / Г. Гаспарян, Ер. МАНМАР, 2014, 160 с.

Концепция преподавания русского языка в учебных заведениях Республики Армения, реализующих общеобразовательные программы. Единый веб-сайт для публикации правовых актов. Электронный источник: https://www.e-draft.am/ru/projects/415/about.

Манукян Н., О некоторых методах обучения английскому языку. ЕГУ. Иностранные языки в высшей школе. 2019, 1 (26) с. 193.

Downloads

Published

2023-06-23

How to Cite

Սարգսյան Լ. . (2023). ԳՈՅԱԿԱՆ ԱՆՎԱՆ ԵԶԱԿԻ ԵՎ ՀՈԳՆԱԿԻ ԹՎԻ ՁԵՎԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԵՐԵՆԻ ԴԱՍԵՐԻՆ ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 9(1), 154–163. https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.154

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա