ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑՈՒԹՅԱՆ ԿԼԻՆԻԿԱ-ՀՈԳԵԲԱՆԱ-ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10900Keywords:
Բանալի բառեր՝ մտավոր հետամնացություն, հատուկ գրականություն, երեխաներ, երեխա, ծնողներ, մանկավարժներ, ուսուցիչներ, նյարդային համակարգ, ուղեղ, դասակարգում:Abstract
Հոդվածում ներկայացված են մտավոր հետամնացության կլինիկական, հոգեբանական և մանկավարժական բնութագրերը։ Հաստատվել է, որ առանց երեխայի մտավոր հետամնացության ձևի, բնույթի և աստիճանի մասին որոշակի գիտելիքների անհնար է պատշաճ, նպատակային և արդյունավետ կազմակերպել և իրականացնել ուսումնական, դաստիարակչական, ուղղիչ և զարգացնող, կենցաղային և այլ տեսակի աշխատանքներ։ Սա որոշում է մտավոր հետամնացության կլինիկական, հոգեբանական և մանկավարժական բնութագրերի համապարփակ և խորը ուսումնասիրության և վերլուծության անհրաժեշտությունը: Մտավոր հետամնացության հիմնահարցերի օտարերկրյա և հայրենական մասնագետների ուսումնասիրության արդյունքների և դրա դասակարգումների վերլուծության հիման վրա եզրակացություններ են արվել և կատարվել մտավոր հետամնացության կլինիկական, հոգեբանական և մանկավարժական բնութագրերի տեսական վերլուծություն:
References
Ազարյան Ռ. Ն., Մտավոր զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների կրթադաստաիարակչական գործընթացի բովանդակությունն ու առանձնահատկու-թյունները, Երևան, 2016, էջ 190-229:
Азатян Т.Ю., Развитие пространственной орентировки у умственно отстлых учащихся начальных классов //Автореф. дисс. канд. пед. наук, Ереван, 2006, 22с.
Грабаров А.Н., Очерки по олигофреной педагогике, М. Учпедгиз, 1961, с. 28-35.
Дефектология. Словарь /Под ред. А.Н. Дьячкова, М., 1970, с. 249.
Дефектология. Словарь справочник /Под ред. Б.П. Пузанова, М., 2005.
Зобранная С.Д., Психолого-педагогическая диагностика умственного развития детей, М., 1995, 178 с.
Петрова В.Г., Белякова И.П. Психология умственно отсталых школьников, М., 2002, 160 с.
Специальная педагогика /Под ред. Л.В. Мардахаева, Е.А. Орловой, М., 2012.
Специальный педагогический словарь /Под ред. Р.Н. Азаряна, В.Г. Халатяна, Ереван, 2001, 300 с.
Энциклопедия специального образования /Под ред. Р.Н. Азарян, 2012, 312 с.
Mahlo F., Der Spieluntericht in der Schuleeine Wichtige Crundlage fur die Entwick-lung des spielta-ktischen Denkens und N1. -1960. – S.59-64.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.