ԲԵՌՆԱՅԻՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՈՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՖԻԶԿԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

  • Արման Բարսեղյան Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10926

Keywords:

ուսանողներ, տեսողության խանգարումներ, ֆիզիկական դաստիարակություն, ֆիզիկական ակտիվություն, տեսողության խանգարման ձևեր և աստիճան, ծանրաբեռնվածության կարգավորում

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են հիմնական գործոնները, նշանները և հոգնածության ցուցանիշները, որոնք պետք է հաշվի առնել կազմակերպելիս և անցկացնելիս հաշմանդամություն ունեցող ուսանողների հետ ֆիզկուլտուրայի դասեր վարելը տեսլականը։ Քանի որ տեսողության խանգարման տարբեր ձևեր և աստիճաններ, հոգեֆիզիկական Այս ուսանողների զարգացման առանձնահատկությունները որոշում են դրա կարևորությունն ու անհրաժեշտությունը պաշտպանիչ սարքավորումների կիրառման և պահուստային ռեսուրսների մոբիլիզացման հնարավորությունը։

References

Азарян Р. Н., Виды нарушений зрения и причины возникновения// «Специальная

педагогика». Учебник для студентов педагогических вузов.- Ереван, 2016, с. 136-141.

Барсегян А. А., Организация и содержание физического воспитания студентов

специального учебного отделения. Методическое пособие, Ереван, 2008, с. 18.

Демирчоглян Г. Г., Как сохранить и улучшить зрение.. Д. «Сталкер», 1997.

Ермаков В. П., Специальное образование лиц с нарушением зрения. В кн.

«Специальная педагогика»/ Под. ред. Н. М. Назаровой, М., 2010, с. 279-300.

Курамшин Ю. Ф., Методы обучения двигательным действиям и развитию физичес-

ких качеств: теория и технические применения. //Учебное пособие. СПб., 1998, с. 245.

Литвак А. Г., Тифлопсихология, М., «Просвещение»,1985.

Тарасенко М. Н., Пономарева В. В., Физическое воспитание студентов вузов в спе-

циальном учебном отделении. Учебное пособие для высших учебных заведений, М.,

«Высшая школа», 1976, с. 150.

Тевосян Х. А., Организация занятий по физическому воспитанию студентов

специального медицинского отделения. Учебно-методическое пособие. Ереван, 2015, с. 55.

Published

2023-09-12

How to Cite

Բարսեղյան Ա. (2023). ԲԵՌՆԱՅԻՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՈՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՖԻԶԿԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 149–154. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10926

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն