ԲԵՌՆԱՅԻՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՈՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՖԻԶԿԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10926Keywords:
ուսանողներ, տեսողության խանգարումներ, ֆիզիկական դաստիարակություն, ֆիզիկական ակտիվություն, տեսողության խանգարման ձևեր և աստիճան, ծանրաբեռնվածության կարգավորումAbstract
Հոդվածում քննարկվում են հիմնական գործոնները, նշանները և հոգնածության ցուցանիշները, որոնք պետք է հաշվի առնել կազմակերպելիս և անցկացնելիս հաշմանդամություն ունեցող ուսանողների հետ ֆիզկուլտուրայի դասեր վարելը տեսլականը։ Քանի որ տեսողության խանգարման տարբեր ձևեր և աստիճաններ, հոգեֆիզիկական Այս ուսանողների զարգացման առանձնահատկությունները որոշում են դրա կարևորությունն ու անհրաժեշտությունը պաշտպանիչ սարքավորումների կիրառման և պահուստային ռեսուրսների մոբիլիզացման հնարավորությունը։References
Азарян Р. Н., Виды нарушений зрения и причины возникновения// «Специальная
педагогика». Учебник для студентов педагогических вузов.- Ереван, 2016, с. 136-141.
Барсегян А. А., Организация и содержание физического воспитания студентов
специального учебного отделения. Методическое пособие, Ереван, 2008, с. 18.
Демирчоглян Г. Г., Как сохранить и улучшить зрение.. Д. «Сталкер», 1997.
Ермаков В. П., Специальное образование лиц с нарушением зрения. В кн.
«Специальная педагогика»/ Под. ред. Н. М. Назаровой, М., 2010, с. 279-300.
Курамшин Ю. Ф., Методы обучения двигательным действиям и развитию физичес-
ких качеств: теория и технические применения. //Учебное пособие. СПб., 1998, с. 245.
Литвак А. Г., Тифлопсихология, М., «Просвещение»,1985.
Тарасенко М. Н., Пономарева В. В., Физическое воспитание студентов вузов в спе-
циальном учебном отделении. Учебное пособие для высших учебных заведений, М.,
«Высшая школа», 1976, с. 150.
Тевосян Х. А., Организация занятий по физическому воспитанию студентов
специального медицинского отделения. Учебно-методическое пособие. Ереван, 2015, с. 55.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.