ԾՆՈՂՆԵՐԻ ՏԵՂԵԿԱՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՈԳԵՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐՈՎ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11102Keywords:
Բանալի բառեր՝ սոցիոլոգիական հետազոտություն, ծնողներ, հոգեֆիզիկական զարգացում, հարցում, զարգացման խանգարումներ, կրթություն, վերապատրաստում, զարգացում, ընտանիքում աշխատանքի կազմակերպում:Abstract
Հոդվածում ներկայացված են հոգեֆիզիկական զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների դաստիարակության խնդիրների վերաբերյալ ծնողների տեղեկացվածության ուսումնասիրության արդյունքները: Այս ուսումնասիրության կարևորությունն առաջին հերթին պայմանավորված է նրանով, որ ընտանիքը կարևոր դեր է խաղում ինչպես երեխաների դաստիարակության, դաստիարակության և զարգացման, այնպես էլ նրանց հարմարվելու և հասարակության մեջ ինտեգրվելու գործում: Ուստի հոգեֆիզիկական զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների դաստիարակության հարցերում ծնողների տեղեկացվածությունը շատ կարևոր գործնական նշանակություն ունի։
References
Лисина М. И., Общение с взрослыми у детей первых 7 лет жизни./В кн. Хрестоматия по детской психологии: от младенца до подростка, М.: МПСИ, 2005, С. 148-168.
Мамайчук И. И. Психологическая помощь детям с проблемами в развитии.-Речь, 2002, С.220.
Мастюкова Е. М., Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии.-М.: Гуманист. изд. центр ВЛАДОС, 2003, С. 408.
Мишина Г. А., Роль близкого взрослого в становлении образа «Я» у ребенка с задержкой психического развития.//Дефектология, 2005, N1, С. 47-51.
Спиваковская А. С. «Как быть родителями», М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000, С.512.
Ткачева В. В. Технологии психологической помощи семьям детей с отклонениями в развитии. Диагностика и консультирование, М.: Гном-Пресс, 2007, С. 318.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.