ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԲՈՒՀԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.266Keywords:
կազմակերպական մշակույթ, կազմակերպական արժեքներ, բուհի ռազմավարական կառավարում, ռազմավարություն, ռազմավարական կառավարման արդյունավետություն:Abstract
Համառոտ ներածական: Սույն հոդվածում վերլուծվում է բուհերի ռազմավարական կառավարման և կազմակերպական մշակույթի փոխհարաբերությունները` որպես կառավարման երկու հիմնարար գործընթացների: Վերլուծվում և ներկայացվում են ռազմավարության ձևավորման և իրականացման, ինչպես նաև ռազմավարական կառավարման վրա կազմակերպական մշակույթի ազդեցության բնույթն ու մեխանիզմը: Սույն հոդվածում կազմակերպական մշակույթի և ռազմավարության միջև կապը ներկայացված է տարբեր հեղինակների վերլուծության տեսանկյունից: Կազմակերպական մշակույթի ազդեցությունը ռազմավարական կառավարման գործընթացում իրականացվում է մի շարք շահակիցների ներգրավմամբ հետևյալ ուղղություններով. 1. ռազմավարական ուղղության և տեսլականի սահմանում և իրականացում, 2. ուսումնական պլանների մշակում և իրականացում, 3. հետազոտություն և նորարարություն, 4. ռեսուրսների բաշխում և կառավարում, 5. շահակիցների ներգրավվածություն, 6. որակի ապահովում և հեղինակության կառավարում:
References
Խաչատրյան Ռ., Բուհերի որակի կառավարման համակարգերի դերը բարձրագույն կրթության մրցունակության ապահովման գործում, Արդարադատություն գիտական հանդես 1(58), 2023 թ., էջ 21-29:
Խաչատրյան Ռ., Շահակիցների կառավարումը որպես ՀՀ բուհերի ռազմավարական կառավարման արդյունավետության բարձրացման նախադրյալ, Բանբեր մանկավարժություն և հասարակական գիտություններ, Երևան, Լինգվա, 2017 թ., էջ 416-466:
Խաչատրյան Ռ., Ռազմավարական պլանավորումը բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, Երևան, Լինգվա, 2013 թ., 277 էջ:
Baird, K., Harrison, G., Reeve R. 2007. The Culture of Australian Organizations and its Relation with Strategy, International Journal of Business Studies, Vol. 15(1), pp. 15-41.
Henderson, M., Selwyn, N., & Aston, R. 2017. What works and why? Student Perceptions of ‘Useful’ Digital Technology in University Teaching and Learning. Studies in Higher Education, 42(8), pp. 1567-1579.
Janicijevic, N. 2012.Organizational Culture and Startegy, Ekonomika Preduzeca 60 (3-4), pp. 127-139.
Kezar, A. 2001. Understanding and Facilitating Organizational Change in the 21st century. ASHE ERIC Higher Education Report, 184 p.
Klein, A. 2011. Corporate Culture: Its Value as a Resource for Competitive Advantage. Journal of Business Strategy, Vol. 32, No. 2, pp. 21-28.
Kotter, J. P. 2012. Leading Change. Harvard Business Press, 194 p.
Taylor, S. J., & Machado-Taylor, L. M. 2010. Frontiers in Higher Education. Chapter: Leading Strategic Change in Higher Education: The Need for a Paradigm Shift toward Visionary Leadership, Brill, pp. 167-194.
Tierney, W. G. 2008. The Impact of Culture on Organizational Decision-Making: Theory and Practice in Higher Education. Stylus Publishing, LLC, 190 p.
Zaribaf, M., & Hamid, B. 2010. An Effective Factors Pattern Affecting Implementation of Strategic Plans, 23 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Mariam Makaryan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.