ՄԻՈՊԻԱՅԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄԸ ԿՐԹՍԵՐ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ՄՈՏ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11138Keywords:
Բանալի բառեր՝ կարճատեսություն, կանխարգելում, տարրական դասարանների աշակերտներ, ուսուցիչներ, իրազեկում, խնդիր, տեսողական աշխատանք, տեսողական աշխատանքի ռեժիմ և աչքի հանգիստ:Abstract
Հոդվածում քննարկվում են տարրական դպրոցական տարիքի երեխաների մոտ կարճատեսության առաջացման և զարգացման կանխարգելման հիմնական մոտեցումները: Հայտնի է, որ կարճատեսությունը հաճախ հանդիպում է կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների մոտ, երբ նրանք չեն պահպանում տեսողական աշխատանքի և աչքի հանգստի պահանջվող կանոնները, նորմերը և պայմանները հանրակրթական պարապմունքների և տնային առաջադրանքների, խաղերի և համակարգչային գործողություններ պատրաստելիս: Ուսանողների գերլարվածության և աչքերի հոգնածության կանխարգելման և կարճատեսության առաջացման և զարգացման կանխարգելման համար դասերի միջոցառումների կազմակերպումն ու իրականացումը մեծապես կախված է նրանից, թե որքանով են տեղեկացված տարրական դասարանների ուսուցիչները աշակերտների կարճատեսության կանխարգելման այս կարևոր հարցերի վերաբերյալ:
Սա որոշում է հատուկ մանկավարժական մոտեցումների մշակման պայմանները որոշելու անհրաժեշտությունը՝ կանխելու մեոպիայի առաջացումը և զարգացումը տարրական դասարանների աշակերտների մոտ և այդ հարցերում ուսուցիչներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու համար:
References
Аветисов Э. С. Охрана зрения у детей. -М., «Медицина». 1975, С.272.
Аветисов Э. С. Близорукость. –М., «Медицина». 2002, - С.288
Азарян Р.Н. Зрение ребенка. Методическое пособие. –Ереван, 2008. - С. 48.
Азарян Р.Н, Меликян Л. Г. Профилактика близорукости у детей в условиях семьи. Международный научно-методический рецензированный журнал «Образование в XXI веке»//-Ереван, 2020, N1 -С.79-85.
Дымшиц Л.А. Профилактика близорукости у детей.- Л.-«Медицина». 1963,- С.75.
Мирская Н. Б. Профилактика и коррекция функциональных нарушений и заболевания органа зрения у детей и подростков. - М., Изд-во «Флинта»,-2016,-.С.272.
Фельфильфон И. Л Близорукости у детей и взрослых. Книга ПЛЮС. - М., 2004, С.4.
Ntuli E,. Traore M. A study of Ghananyan, Early Childhood Teacher's perceptions about exclusiv. Education/The journal of the international Association of Special Education/.2013. Vol.1.N1, pp.50-58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.