ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8573

Keywords:

ֆիզիկական կուլտուրա, սպորտ, ուսանողներ, տեսողական խանգարումներ, ուսումնական պարապմունքներ, հետազոտություն, հարաբերություններ, խնդիր, շարժողական գործունեություն

Abstract

Համառոտ ներածություն. Հոդվածում ներկայացված են ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի նկատմամբ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների վերաբերմունքի ուսումնասիրության արդյունքները։ Հետազոտության արդյունքների ուսումնասիրության հիման վրա իրականացվել է դիտարկվող հարցերի տեսական վերլուծություն, արվել են եզրակացություններ և գործնական առաջարկություններ։

Խնդիր. Հայտնի է, որ տեսողության խորը և մասնակի խանգարումները զգալիորեն բարդացնում են ուսանող երիտասարդների կողմնորոշումը տարածության, շարժողական, ճանաչողական, կրթական և այլ գործունեության, ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ոլորտում: Հետևաբար, ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի նկատմամբ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների վերաբերմունքի ուսումնասիրությունը հիմք կհանդիսանա այս ուսանողների հետ ֆիզիկական կուլտուրայի, առողջության և սպորտի բնագավառներում կրթական աշխատանքի արդյունավետ կազմակերպման և անցկացման համար:

Եզրակացություն. Քննարկվող խնդրի վերաբերյալ հատուկ գիտամեթոդական գրականության ուսումնասիրությունն ու վերլուծությունը և մեր հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակությանն ամենօրյա պրակտիկայում որոշակիորեն ուշադրություն է դարձվում: Սակայն այս խնդրի շատ հարցեր բավականաչափ ուսումնասիրված չեն այս ուսանողների համար ֆիզկուլտուրայի պարապմունքների արդյունավետ կազմակերպման և անցկացման, առավոտյան պարապմունքների, ազատ ժամանակ ինքնուրույն վարժությունների առումով։ Տեսողության խանգարումներ ունեցող 1-2-րդ կուրսերի ուսանողների ճնշող մեծամասնությունը հաճախ բաց է թողնում ֆիզկուլտուրայի դասերը, շատ պասիվ է դասասենյակում, չի հետաքրքրվում և չի մասնակցում բուհում անցկացվող սպորտային, հանգստի և սպորտային միջոցառումներին։ Սա, ընդհանուր առմամբ, հանգեցնում է այս ուսանողների ցածր շարժողական ակտիվությանը, անբավարար ֆիզիկական զարգացմանը և շարժողական հմտություններին, որոնք նրանց անհրաժեշտ են առօրյա կյանքում:Ուստի այս խնդրի խորը և բազմակողմանի ուսումնասիրությանը և տեսողության խնդիրներ ունեցող ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի մեջ արդյունավետ ներգրավման համար հատուկ մանկավարժական մոտեցումների մշակմանը պետք է մեծ ուշադրություն դարձնել:

Published

2023-01-04

How to Cite

Բարսեղյան Ա. (2023). ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 148–157. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8573

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն