ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8573Keywords:
ֆիզիկական կուլտուրա, սպորտ, ուսանողներ, տեսողական խանգարումներ, ուսումնական պարապմունքներ, հետազոտություն, հարաբերություններ, խնդիր, շարժողական գործունեությունAbstract
Համառոտ ներածություն. Հոդվածում ներկայացված են ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի նկատմամբ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների վերաբերմունքի ուսումնասիրության արդյունքները։ Հետազոտության արդյունքների ուսումնասիրության հիման վրա իրականացվել է դիտարկվող հարցերի տեսական վերլուծություն, արվել են եզրակացություններ և գործնական առաջարկություններ։
Խնդիր. Հայտնի է, որ տեսողության խորը և մասնակի խանգարումները զգալիորեն բարդացնում են ուսանող երիտասարդների կողմնորոշումը տարածության, շարժողական, ճանաչողական, կրթական և այլ գործունեության, ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ոլորտում: Հետևաբար, ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի նկատմամբ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների վերաբերմունքի ուսումնասիրությունը հիմք կհանդիսանա այս ուսանողների հետ ֆիզիկական կուլտուրայի, առողջության և սպորտի բնագավառներում կրթական աշխատանքի արդյունավետ կազմակերպման և անցկացման համար:
Եզրակացություն. Քննարկվող խնդրի վերաբերյալ հատուկ գիտամեթոդական գրականության ուսումնասիրությունն ու վերլուծությունը և մեր հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակությանն ամենօրյա պրակտիկայում որոշակիորեն ուշադրություն է դարձվում: Սակայն այս խնդրի շատ հարցեր բավականաչափ ուսումնասիրված չեն այս ուսանողների համար ֆիզկուլտուրայի պարապմունքների արդյունավետ կազմակերպման և անցկացման, առավոտյան պարապմունքների, ազատ ժամանակ ինքնուրույն վարժությունների առումով։ Տեսողության խանգարումներ ունեցող 1-2-րդ կուրսերի ուսանողների ճնշող մեծամասնությունը հաճախ բաց է թողնում ֆիզկուլտուրայի դասերը, շատ պասիվ է դասասենյակում, չի հետաքրքրվում և չի մասնակցում բուհում անցկացվող սպորտային, հանգստի և սպորտային միջոցառումներին։ Սա, ընդհանուր առմամբ, հանգեցնում է այս ուսանողների ցածր շարժողական ակտիվությանը, անբավարար ֆիզիկական զարգացմանը և շարժողական հմտություններին, որոնք նրանց անհրաժեշտ են առօրյա կյանքում:Ուստի այս խնդրի խորը և բազմակողմանի ուսումնասիրությանը և տեսողության խնդիրներ ունեցող ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի մեջ արդյունավետ ներգրավման համար հատուկ մանկավարժական մոտեցումների մշակմանը պետք է մեծ ուշադրություն դարձնել:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Arman Barseghyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.