ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐՈՒՄ ԳՈՅԱԿԱՆ ԱՆՎԱՆ ՀՈԼՈՎՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆ և ՌՈՒՍԵՐԵՆ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԵՐԻՆ

Authors

  • Լիլիթ Սարգսյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8162

Keywords:

հոլով, ոհլովում, հոլովական համակարգ, ռուսերենի դասավանդումր որպես օտար լեզու

Abstract

Սեղմագիր

Աշխարհի տարբեր լեզուներում հոլովների մեծ բազմազանության հետ կապված, օտար լեզուների ուսումնասիրման գործընթացում հատկապես մեծ դժվարություն է ներկայացնում գոյականի հոլովների ուսուցումը, դրանց ճիշտ ձևակերպումը նախադասության մեջ՝ առարկայի, հատկանիշի կամ գործողության օգնությամբ։

Սույն հոդվածում դիտարկվում են ռուսերեն և անգլերեն լեզուների դասերին գոյականի հոլովների դասավանդման որոշ առանձնահատկությունները Հայաստանի դպրոցներում։ Ներկայացված են որոշ լեզվաբանական ինտերֆերենցիաներ՝ հայկական դպրոցների աշակերտների կողմից ռուսերեն և անգլերեն լեզուների հոլովային համակարգերի յուրացման հետ կապված։ Ներկայացված են ռուսերեն և անգլերեն լեզուների դասերի ժամանակ քերականական նյութի մատուցման և հղկման մեթոդներ, հիմնված հայերեն և օտար լեզուներում կառուցվածքով և բովանդակությամբ առավել մոտ  հոլովային ձևերի բացահայտման և դրանց համատեղ մատուցման սկզբունքի վրա՝ նյութի յուրացման արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով։        

References

References:

Arkadev P. M. Noun cases in the languages of the world // Linguistics for all: a collection of

conference proceedings / edited by: E. V. Muravenko A. Ch. Pipersky O. Yu. Shemanaeva. Moscow:

Moscow Center for Lifelong Education, 2009, pp. 59-71

Barseghyan A. Armenian language 7. Textbook of the 7th grade of a comprehensive school. Part

Ed. "Astghik Gratun", 2021.

Dzhandzhapanyan G. A. Active Speech as a prerequisite for the formation of students'

communicative competence in teaching the Russian language at a university. Methods of education and

upbringing (Russian language) Yerevan - 2021.

Zlobina S. A. Teaching the case system of the Russian language to foreign students at the stage

of pre-university training. Bulletin of the South Ural State Humanitarian Pedagogical University. 2010

Makhmutov M.I. Modern lesson: Monographs / M.I. Makhmutov. - M.: Pedagogy, 2005. - 183 p.

National corpus of the Russian language https://ruscorpora.ru/new/corpora-morph.html

Rebko A. V. Linguistic interference and its types on the example of Russian and French

languages. BGU. Minsk - 2018.

Russian language training center of Moscow State University. https://mgurussian.com/ru/teach/blog/314859/

Assessment and ESL: An Alternative Approach 2nd Edition. (2018) Barbara Law, Mary Eckes

Published

2022-07-21

How to Cite

Սարգսյան Լ. (2022). ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐՈՒՄ ԳՈՅԱԿԱՆ ԱՆՎԱՆ ՀՈԼՈՎՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆ և ՌՈՒՍԵՐԵՆ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԵՐԻՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 106–115. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8162

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն