ՓՈԽԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԽՈՍՈՒՅԹՈՒՄ

Authors

  • Իգոր Կարապետյան Խ. Աբովյանի անվ. հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10799

Keywords:

Փոխաբերություն, մանկավարժական խոսույթ, խոսութա- յին վերլուծություն, հասկացութային համակարգ, ռեֆլեքսիվ կոմպետենցիա, ճանաչողական, էվրիստիկ, գեղագիտական, վերլեզվական, կոնցեպտոոլորտ, մենթալիտետ, կենսադիրքորոշում:

Abstract

Հոդվածում ներկայացվում են փոխաբերության վերլուծության գործառույթները, բովանդակությունը՝ հաշվի առնելով մանկա­վար­ժական խոսույթի դինամիկ, փոխներգործուն բնույթը:

Կրթության փիլիսոփայության համատեքստում փոխաբերությունը դի­տարկ­վում է որպես ուսումնառության շարժառիթ, ինչպես նաև գիտական երևույթ­ների բացատրության և մեկնաբանման եղանակ թե՛ գիտելիքի ստեղծ­ման, թե՛ ուսուցման, թե՛ ուսումնառության տեսանկյուններից:  

Հիմնավորվում է այն գաղափարը, որ կրթության ոլորտում, ուսուցման և ուսումնառության գործընթացում փոխաբերության վերլուծության միջոցով հնարավոր է դառնում բացահայտել ոչ միայն մանկավարժական, կրթական խո­սույթի ոճական, գործաբանական առանձնահատկությունները, այլև դասա­կար­գել փոխաբերության տիպերը, գործառույթները, նրա բովանդակությունը:

References

Օգտագործված գրականության ցանկ

Веряева Ю.А., Роль метафор в организации педагогического дискурса на уроках математики // Известия РГПУ им. А.И. Герцена. 2007, № 39. URL: http://cyberleninka.ru/-article/n/¬rol-metafor-v-organizatsii-pedagogicheskogo-diskursa-na-urokah-matematiki (дата обра¬щения: 11.02.2016).

Закирова А.Ф., Когнитивные метафоры как средство концептуализации педаго¬ги-ческого знания // Вестник ТюмГУ. 2014. – № 9. URL: http:// cyberleninka.ru/article¬/n/¬kogni-tivnye-metafory-kak-sredstvo-kontseptualizatsii-pedagogicheskogo-znaniya (дата обращения: 08.02.2016).

Кларин М.В., Инновации в обучении: метафоры и модели: анализ зарубежного опыта. М.: Наука, 1997, 223 с. URL: http://psychlib.ru/inc/ absid.php?absid=57121 (дата обращения: 16.01.2016).

Пустовалова В.В., Метафора в педагогике: экскурс и перспективы // Вестник ТГПУ. 2016.12 (177), с. 169-175.

Brown P. U., Parsons S. C., & Worley V. (2005). Pre-service teachers write about diversity: A metaphor analysis. Scholar-Practitioner Quarterly, 3(1), 87-102.

De Guerrero M., Villamil O. Metaphorical conceptualizations of ESL teaching and learning // Language Teaching Research. 2002, Vol. 6(2).

Hart C. (2008). Critical discourse analysis and metaphor: Toward a theoretical framework. Critical Discourse Studies, 5(2), 91-106.

Lakoff G., & Johnson M. (1980). Metaphors we live by. Chicago, IL: The University of Chicago Press.

Maxwell B. (2015) Teacher as Professional’ as Metaphor: What it Highlights and What it Hides //https://doi.org/10.1111/1467-9752.12106.

Mouraz A., Vale Pereira A. and Raquel Monteiro The Use of Metaphors in the Processes of Teaching and Learning in Higher Education//International Online Journal of Educational Sciences, 2013, 5 (1), 99-110.

Musolff A. (2012). The study of metaphor as part of critical discourse analysis. Critical Discourse Studies, 9(3), 301-310.

Downloads

Published

2023-09-04

How to Cite

Կարապետյան Ի. (2023). ՓՈԽԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԽՈՍՈՒՅԹՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(2), 137–144. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10799

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն