ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՎԱԼԵՈԳԻԱՅԻ ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10961Keywords:
վալեոլոգիա, մանկավարժական վալեոլոգիա, մարդաբանություն, առողջություն, առողջ ապրելակերպ, վալեոլոգիական կրթություն, դաստիարակությունAbstract
Հասարակության զարգացման նոր սոցիալական պայմաններում՝ փոփոխության ժամանակաշրջանում Համաճարակի պատճառով մոլորակի վրա պայմանների և կյանքի որակի բացակայությունը, դա էլ ավելի կարևոր է Առողջության արժեքը, որը, ըստ Վ. Ֆրանկլի, դառնում է ավելի հեղինակավոր, մարդը մտածում է, երբ հիվանդ է, կորցնում է առողջությունը [8] կամ երբ կա իրական նրա առողջությանը և կյանքին սպառնացող վտանգ. Առողջության և մարդու կյանքի առաջնահերթություն արդիականացնում է հանրային առողջության պահպանման և ամրապնդման ուղիների որոնման խնդիրը, որը ներառում է միջոցառումների համալիր՝ սոցիալ-տնտեսական, մշակութային և այլն, այդ թվում այդ թվում, իհարկե, մանկավարժական:References
Антология педагогической мысли России второй половины XIX в.-начала XX века/
Сост. П. А. Лебедев, М., Педагогика, 1990, 603 с.
Брехман И. И., Валеология – наука о здоровье. 2-е изд., М.: ФиС, 1990, 416 с.
Коджаспирова Г. М., Педагогическая антропология: учебное пособие, М.: «Гар-
дарики», 2005, 287 с.
Куинджи Н. Н., Валеология: Пути формирования здоровья школьников: Методи-
ческое пособие, М.: «Аспект Пресс», 2001, 139 с.
Лесгафт П. Ф., Избранные педагогические сочинения. М.: «Педагогика», 1988, 400 с.
Маслоу А., Психология бытия / Пер. с английского М.: «Рефл-бук», К.: «Ваклер»,
, 300 с. (Серия «Актуальная психология»).
Ушинский К. Д., Педагогические сочинения: в 6 т., т. 5, М.: «Педагогика», 1990,
с.
Франкл В., Человек в поисках смысла, М., «Прогресс», 1990, 252 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.