ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11134Keywords:
Բանալի բառեր՝ դասավանդման պրակտիկա, կրթական պրակտիկա, արժեբանական սկզբունքներ, մանկավարժական արժեքներ, մանկավարժական գործունեություն, արժեքային-իմաստային ոլորտ, մասնագիտական և անձնային որակներ:Abstract
Ցանկացած երկրի տնտեսական աճի և սոցիալական զարգացման հաջողությունը որոշող կարևորագույն գործոնը կրթությունն է, որը փոփոխության է ենթարկվում տվյալ երկրի գիտական, սոցիալական, մշակութային և պատմական զարգացման հետ կապված։ Եվ այս համակարգի բոլոր փոփոխությունները հիմնականում կախված են ուսուցչից, Ուսուցիչից: Ուստի, ուսուցիչների վերապատրաստման խնդիրը նոր սերունդ դաստիարակելու համար միշտ արդիական է եղել, հատկապես հիմա, հասարակության զարգացման արդի ժամանակաշրջանում. գիտատեխնիկական գործընթացի զարգացման արագ տեմպեր, նոր արժեքների վերագնահատում և հաստատում, նոր. Կրթությանը ներկայացվող պահանջները և այլն։ Այս և այլ խնդիրներ են դրված հայ հասարակության առջեւ՝ նախքան կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում։ Այս գործընթացների հետ կապված հարցեր են առաջանում՝ ինչպիսի՞ն են ուսուցիչից հասարակության և կրթության ակնկալիքները, ինչպիսի՞ն պետք է լինի ուսուցիչը այսօր և այլն։ Իսկ մանկավարժական մասնագիտություններ ունեցող բուհերի առաջ խնդիր է դրված՝ ինչպես բարելավել վերապատրաստման որակը։ ապագա ուսուցիչներ. Այս խնդրի լուծման ուղիներից է ուսանողների պատրաստվածությունը դասավանդման պրակտիկային բարելավելը:
References
Ананьев Б. Г. Психология и проблемы человекознания. Москва – Воронеж, 1996 – 384 с.
Вентцель К. Н. Свободное воспитание: избр. тр. М.: АПО, 1993 – 172 с.
Ивин А. А. Аксиология: научн. изд./А. А. Ивин – Москва: Высш. Шк., 2006 – 390 с.
Мардоян Р. А. Педагогическая аксиология /Р. А. Мардоян – Гюмри: Эльдорадо, 2012 – 305 с.
Педагогика: учебник для вузов. Стандарт третьего поколения / Под ред. А. П. Тряпицыной. – СПб.: Питер, 2014 – 304 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.