ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Ռուզաննա Մարդոյան Շիրակի Մ.Նալբանդյանի անվան պետական ​​համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11134

Keywords:

Բանալի բառեր՝ դասավանդման պրակտիկա, կրթական պրակտիկա, արժեբանական սկզբունքներ, մանկավարժական արժեքներ, մանկավարժական գործունեություն, արժեքային-իմաստային ոլորտ, մասնագիտական ​​և անձնային որակներ:

Abstract

Ցանկացած երկրի տնտեսական աճի և սոցիալական զարգացման հաջողությունը որոշող կարևորագույն գործոնը կրթությունն է, որը փոփոխության է ենթարկվում տվյալ երկրի գիտական, սոցիալական, մշակութային և պատմական զարգացման հետ կապված։ Եվ այս համակարգի բոլոր փոփոխությունները հիմնականում կախված են ուսուցչից, Ուսուցիչից: Ուստի, ուսուցիչների վերապատրաստման խնդիրը նոր սերունդ դաստիարակելու համար միշտ արդիական է եղել, հատկապես հիմա, հասարակության զարգացման արդի ժամանակաշրջանում. գիտատեխնիկական գործընթացի զարգացման արագ տեմպեր, նոր արժեքների վերագնահատում և հաստատում, նոր. Կրթությանը ներկայացվող պահանջները և այլն։ Այս և այլ խնդիրներ են դրված հայ հասարակության առջեւ՝ նախքան կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում։ Այս գործընթացների հետ կապված հարցեր են առաջանում՝ ինչպիսի՞ն են ուսուցիչից հասարակության և կրթության ակնկալիքները, ինչպիսի՞ն պետք է լինի ուսուցիչը այսօր և այլն։ Իսկ մանկավարժական մասնագիտություններ ունեցող բուհերի առաջ խնդիր է դրված՝ ինչպես բարելավել վերապատրաստման որակը։ ապագա ուսուցիչներ. Այս խնդրի լուծման ուղիներից է ուսանողների պատրաստվածությունը դասավանդման պրակտիկային բարելավելը:

References

Ананьев Б. Г. Психология и проблемы человекознания. Москва – Воронеж, 1996 – 384 с.

Вентцель К. Н. Свободное воспитание: избр. тр. М.: АПО, 1993 – 172 с.

Ивин А. А. Аксиология: научн. изд./А. А. Ивин – Москва: Высш. Шк., 2006 – 390 с.

Мардоян Р. А. Педагогическая аксиология /Р. А. Мардоян – Гюмри: Эльдорадо, 2012 – 305 с.

Педагогика: учебник для вузов. Стандарт третьего поколения / Под ред. А. П. Тряпицыной. – СПб.: Питер, 2014 – 304 с.

Published

2023-10-03

How to Cite

Մարդոյան Ռ. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 135–143. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11134

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն