ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ԻՏԱԼԻԱՅԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.233

Keywords:

Բարձրագույն կրթություն, կրթության կառավարում, կրթական աստիճաններ, ուսումնական հաստատություններ

Abstract

Այսօր՝ 21-րդ դարում, բարձրագույն կրթությունը վերածվել է տնտեսության կայացման հզոր գործոնի, որն ապահովում է հասարակության զարգացման վճռորոշ ռեսուրսի՝ մարդկային կապիտալի վերարտադրությունը:

            Հոդվածում ներկայացված են Հայաստանի և Իտալիայի բարձրագույն կրթության համակարգերի կառուցվածքը, մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների կառավարման առանձնահատկությունները, ինչպես նաև կատարված է համեմատական վերլուծություն:

Համապարփակ ուսումնասիրության արդյունքները ներկայացված են աղյուսակների տեսքով, որոնցից ակնհայտ են դառնում երկու երկրների բարձրագույն կրթության համակարգերի կառավարման նմանություններն ու տարբերությունները։

References

Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին ՀՀ օրենք, Երևան, 2004

Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ուսումնական գործընթացի կրեդիտային համակարգի կազմակերպման օրինակելի կարգը, 2007

ՀՀ կրթության որակավորումների ազգային շրջանակը, Երևան, 2011

International Higher Education, 2002, (http://www.bc.edu/bc_org/avp/soe/cihe/newsletter/News26/- text002.htm)

https://www.ustudy.ru/italy/vysshee-obrazovanie-v-italii.html

https://worldofeducation.ru/ozarub/high-edu/obrazovanie-v-italii/

https://www.abrakadabra.blog/экзамены-в-италии/

Published

2023-12-22

How to Cite

Հարությունյան Ն., & Սաֆարյան Ք. (2023). ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ԻՏԱԼԻԱՅԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ . Կրթությունը 21-րդ դարում, 10(2), 233–241. https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.233