ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԸ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ, ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՎԱՐՔԻ ՁևԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10792

Keywords:

ценности, ценностное поведение, педагогическая аксиология, тьютор, тьюторское сопровождение, педагогические технологии.

Abstract

21-րդ դարում մարդկային հասարակության զարգացման ամենակարևոր միտումը կապված է անհատականության տիպի փոփոխության հետ, որը բնութագրվում է սոցիալական գործունեությամբ, ստեղծագործական մոտեցմամբ, տեխնոլոգիական գիտելիքների բարձր մակարդակով և այլն:
Եվ ամենակարևորը ' մարդու գիտակցումը կյանքի և մշակույթի արժեքի մասին: Հետևաբար, ժամանակակից համալսարանական կրթությունը պետք է լինի արժեքային կողմնորոշում: Այս պայմաններում մանկավարժական կրթությունը նոր նշանակություն է ձեռք բերում, դրան հատուկ պահանջներ են դրվում, քանի որ ապագա ուսուցիչների գործունեության նպատակը պետք է լինի.այնպիսի անձի դաստիարակություն, որը կարող է նպաստել մարդկության հետագա առաջընթացին, մարդու մարդկայնացմանը: Սա պահանջում է ոչ միայն մասնագիտության հիմնարար գիտելիքներ, այլև ձևավորված արժեքային համակարգ և դրանց հիման վրա արժեքային վարքագիծ:

References

Список использованной литературы

Большой толковый словарь русского языка, сост. и гл. ред. С.А. Кузнецов. – СПб.: Норинт, 1998. – 1536 с.

Золотарева А.В., Тьюторское сопровождение одаренного ребенка: учеб. пособие для бакалавриата и магистратуры / А.В. Золотарева, Е.Н Лекомцева, А.Л. Пикина. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Издательство Юрайт – 2016 . – 215 с. – Серия: Университеты России

Каган М.С., Философская теория ценности СПб.: ТОО ТК “Петрополис” 1997. –

с.

Леонтьев Д.А., Жизненный мир человека и проблема потребностей // Психоло¬ги-ческий журнал. 1992 Т 13, N 2. – С. 47-53.

Мардоян Р.А., Педагогическая аксиология / Р.А. Мардоян – Гюмри: Эльдорадо, 2012. – 305 с.

Плаксина И.В., Интерактивные образовательные технологии: учебное пособие для академического бакалавриата / И.В. Плаксина -2-е изд., испр. и доп. – М.: Издательство Юрайт, 2017. – 163 с.

Современные педагогические технологии основной школы в условиях ФГОС / О.Б. Дау¬това, Е.В. Иваньшина, О.А. Ивамедкина, Т.Б. Казачкова, О.Н. Крылова, И.В. Муш¬тавин-ская _ Санкт-Петербург: Каро, 2017. – 176 с.

Торндайк Э.Л., Принципы обучения, основанные на психологии. М.: Изд.-во АСТ – ЛТД, 1998. – 704 с.

Яковлев С.В., Тьютор и воспитанник: педагогическое взаимодействие систем цен¬но-стей: монография / С.В. Яковлев, под ред. В.А. Сластенина – 2-е изд., испр. и доп – М.: ИНФРА – М., 2017. – 72 с. (Научная мысль)

Published

2023-09-04

How to Cite

Մարդոյան Ռ. . (2023). ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԸ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ, ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՎԱՐՔԻ ՁևԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(2), 122–127. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10792

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր