ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՄՈՏ ԿԱՐՃԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՋԱՑՄԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ, ՏԵՍԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ, ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10929Keywords:
կարճատեսություն, փոքր դպրոցականներ, կարճատեսության կանխարգելում ձեռքի հմտություններ, տեսական մոտեցումներ, մանկավարժական պայմաններ, տեսողական աշխատանք, հատուկ մանկավարժությունAbstract
Հոդվածում ներկայացված են տեսական մոտեցումներ, մանկավարժ Երեխաների կարճատեսության կանխարգելման ֆիզիկական պայմանները և գործնական ուղիները դպրոցականներ. Հայտնի է, որ դպրոցում երեխաների մոտ հաճախակի է զարգանում կարճատեսություն։ տարիքը, երբ երեխան չի համապատասխանում նորմերին, կանոններին, պայմաններին և պահանջներին տեսողական աշխատանք կարդալիս, գրելիս, հեռուստացույց դիտելիս, սովորելիս համակարգիչ և այլն: Սա որոշում է տեսական զարգացման անհրաժեշտությունը մոտեցումները, մանկավարժական պայմաններն ու կանխարգելման գործնական ուղիները սրատեսություն կրտսեր աշակերտների մոտ, ինչը հիմք կդառնա լավը պահպանելու համար երկար տարիների տեսլական:References
Ազարյան Ռ. Ն., Ինչպես պահպանել և լավացնել երեխայի տեսողությունը,
Երևան, 1994, 54 էջ:
Հատուկ մանկավարժություն, դասագիրք մանկավարժական բուհերի ուսանող-
ների համար /Ռ. Ն. Ազարյանի, Ա. Վ. Ավագյանի խմբագրությամբ, Երևան, 2016, էջ 125-
:
Аветисов Э. С., Охрана зрения у детей, М.: «Медицина», 1975, 272 с.
Аветисов Э. С., Близорукость, М.: «Медицина», 2002, 288 с.
Азарян Р. Н., Зрение ребенка. Методическое пособие, Ереван, 2008, 48 с.
Азарян Р. Н, Меликян Л. Г., Профилактика близорукости у детей в условиях семьи.
Международный научно-методический рецензированный журнал «Образование в XXl
веке», Ереван. 2020, N1, с. 79-85.
Дымшиц Л. А., Профилактика близорукости у детей, Л.: «Медицина”, 1963, с. 75.
Мирская Н. Б., Профилактика и коррекция функциональных нарушений и
заболевания органа зрения у детей и подростков, М.: Изд-во «Флинта», 2016, с 272.
Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения./В кн.
Специальная педагогика. Под ред. Л. В. Мардахаева, Е. А. Орловой, М., 2012, с. 121-134.
Фельфильфанн И. Л., Близорукости у детей и взрослых. Книга ПЛЮС, М., 2004, с.
Ntuli E., Traore M., A study of Ghananian, Early Childhood Teacher’s perceptions about
inclusiv Education/ The journal of the international Association of Special Education, 2013, Vol.
, Ni, pp. 50-58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.