ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍ ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.136Keywords:
иноязычная подготовка, Общеевропейские рекомендации по языковому образованию, Программа по английскому языку для профессионального общения, интегрированное обучение специальности и иностранному языку, студентоцентризмAbstract
Ուսումնասիրության նպատակն է ժամանակակից զարգացումների վերլուծության հիման վրա տեսականորեն ամփոփել բարձրագույն կրթության օտարալեզու ուսուցման կազմակերպման հիմնական պահանջները տեխնիկական հաստատություններում:
Բարձրացված խնդրի արդիականությունը պայմանավորված է նրանով, որ Ուկրաինայի բարձրագույն կրթության արդիականացման գործընթացները, դրա մուտքը եվրոպական և համաշխարհային կրթական տարածքներ դժվար է իրականացնել առանց դիմորդների, այդ թվում ՝ բարձրագույն կրթության տեխնիկական հաստատությունների, օտարալեզու վերապատրաստման որակի էական բարելավման:
Ուսումնասիրության նորույթը նրանում է, որ հոդվածը տեսականորեն ամփոփում է Ուկրաինայի բարձրագույն կրթության տեխնիկական հաստատություններում ապագա մասնագետների օտարալեզու վերապատրաստման հիմնական պահանջները, մասնավորապես՝ օտարալեզու ուսուցման պահանջների հետևողականությունը և համաժամացումը "լեզվական կրթության համաեվրոպական առաջարկությունների իրականացման միջոցով. ուսումնասիրություն, դասավանդում, մասնագիտական և օտար լեզվի ինտեգրված ուսուցում, որը հիմնված է մասնագիտական առարկաների ուսումնասիրության վրա 'օտար լեզվի յուրացման և ներդիսցիպլինար և միջդիսցիպլինար կապերի ներգրավման անքակտելի միասնության մեջ. կրթության դիմորդների օտարալեզու ուսուցման գործնական բաղադրիչի ուժեղացում. ուսումնական գործընթացի վերակողմնորոշումը ուսանողի անհատականության, ուսանողակենտրոնության վրա. օտարալեզու ուսուցման բոլոր ուղղությունների (լսարանային, արտադպրոցական և ինքնակրթություն) ներգրավումը ուսման բոլոր տարիների ընթացքում' ուսանողների լեզվական; օտարալեզու կրթության շարունակականությունն ու շարունակականությունը. ուսուցման նորարարական մեթոդների և մոտեցումների օգտագործումը, որոնք հիմնված են կրթության դիմորդների փոխգործակցության վրա և նպաստում են ապագա մասնագիտական գործունեության մոդելավորմանը. կրթական համակարգի բոլոր մակարդակներում ժամանակակից ուսումնամեթոդական գրականության, այդ թվում ' միջազգային հրատարակչությունների տեխնիկական աջակցությամբ ապահովում և այլն։
References
Бакаєва Г., Борисенко О., Зуєнок І., Іваніщева В., Клименко Л., Козимирська Т., Кострицька С., Скрипник Т., Тодорова Н., Ходцева А. Програма з англійської мови для професійного спілкування. Київ : Ленвіт, 2005. 119 с. URL: https://im.nmu.org.ua/ua/library/national_esp_curriculum.pdf.
Білик О., Пуга О. Використання інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у контексті студетоцентризму. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Випуск 67, с. 22-25.
Болайто Р. та Вест Р. Інтернаціоналізація українських університетів у розрізі англійської мови: Проєкт «Англійська мова для університетів». Київ : Видавництво Сталь, 2017. 154 с.
Корнєва З. Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування у закладах вищої освіти. Іноземні мови. 2019. № 2 (98), с. 10-17.
Кремень В., Луговий В., Топузов О. та ін. Національний освітньо-науковий глосарій. Київ : ТОВ «КО НВІ ПРІНТ», 2018, 524 с.
Ніколаєва С. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ: Ленвіт, 2003. 273 с.
Сотер М. В. Новітні тенденції іншомовної підготовки майбутніх фахівців у технічних закладах вищої освіти України (початок XXI століття). Педагогічний альманах. 2020. Вип. 46. С. 258-265. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2020_46_36.
Тарнопольський О. Навчання через зміст, змістовно-мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишах. Іноземні мови. 2011. № 3 (67), с. 23-27.
Calvo A. (2007). A learner-centred approach to the teaching of English as an L2. ES: Revista de filología inglesa, 28, pp. 189-196.
Council of Europe. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). Strasbourg, France: Council of Europe (Modern Languages Devision). URL : https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Soter Mariya , Slyusarenko Nina
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.