ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍ ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.136

Keywords:

иноязычная подготовка, Общеевропейские рекомендации по языковому образованию, Программа по английскому языку для профессионального общения, интегрированное обучение специальности и иностранному языку, студентоцентризм

Abstract

Ուսումնասիրության նպատակն է ժամանակակից զարգացումների վերլուծության հիման վրա տեսականորեն ամփոփել բարձրագույն կրթության օտարալեզու ուսուցման կազմակերպման հիմնական պահանջները տեխնիկական հաստատություններում:

Բարձրացված խնդրի արդիականությունը պայմանավորված է նրանով, որ Ուկրաինայի բարձրագույն կրթության արդիականացման գործընթացները, դրա մուտքը եվրոպական և համաշխարհային կրթական տարածքներ դժվար է իրականացնել առանց դիմորդների, այդ թվում ՝ բարձրագույն կրթության տեխնիկական հաստատությունների, օտարալեզու վերապատրաստման որակի էական բարելավման:

Ուսումնասիրության նորույթը  նրանում է, որ հոդվածը տեսականորեն ամփոփում է Ուկրաինայի բարձրագույն կրթության տեխնիկական հաստատություններում ապագա մասնագետների օտարալեզու վերապատրաստման հիմնական պահանջները, մասնավորապես՝ օտարալեզու ուսուցման պահանջների հետևողականությունը և համաժամացումը "լեզվական կրթության համաեվրոպական առաջարկությունների իրականացման միջոցով. ուսումնասիրություն, դասավանդում, մասնագիտական և  օտար լեզվի ինտեգրված ուսուցում, որը հիմնված է մասնագիտական առարկաների ուսումնասիրության վրա 'օտար լեզվի յուրացման և ներդիսցիպլինար և միջդիսցիպլինար կապերի ներգրավման անքակտելի միասնության մեջ. կրթության դիմորդների օտարալեզու ուսուցման գործնական բաղադրիչի ուժեղացում. ուսումնական գործընթացի վերակողմնորոշումը ուսանողի անհատականության, ուսանողակենտրոնության վրա. օտարալեզու ուսուցման բոլոր ուղղությունների (լսարանային, արտադպրոցական և ինքնակրթություն) ներգրավումը ուսման բոլոր տարիների ընթացքում' ուսանողների լեզվական; օտարալեզու կրթության շարունակականությունն ու շարունակականությունը. ուսուցման նորարարական մեթոդների և մոտեցումների օգտագործումը, որոնք հիմնված են կրթության դիմորդների փոխգործակցության վրա և նպաստում են ապագա մասնագիտական գործունեության մոդելավորմանը. կրթական համակարգի բոլոր մակարդակներում ժամանակակից ուսումնամեթոդական գրականության, այդ թվում ' միջազգային հրատարակչությունների տեխնիկական աջակցությամբ ապահովում և այլն։

Author Biographies

Սոտեր Մարիա, Ազգային նավաշինության համալսարանի մայիսմեկյան ուսումնագիտական ինստիտուտ

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու

Սլյուսարենկո Նինա, Խերսոնի պետական համալասրան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր

References

Бакаєва Г., Борисенко О., Зуєнок І., Іваніщева В., Клименко Л., Козимирська Т., Кострицька С., Скрипник Т., Тодорова Н., Ходцева А. Програма з англійської мови для професійного спілкування. Київ : Ленвіт, 2005. 119 с. URL: https://im.nmu.org.ua/ua/library/national_esp_curriculum.pdf.

Білик О., Пуга О. Використання інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у контексті студетоцентризму. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Випуск 67, с. 22-25.

Болайто Р. та Вест Р. Інтернаціоналізація українських університетів у розрізі англійської мови: Проєкт «Англійська мова для університетів». Київ : Видавництво Сталь, 2017. 154 с.

Корнєва З. Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування у закладах вищої освіти. Іноземні мови. 2019. № 2 (98), с. 10-17.

Кремень В., Луговий В., Топузов О. та ін. Національний освітньо-науковий глосарій. Київ : ТОВ «КО НВІ ПРІНТ», 2018, 524 с.

Ніколаєва С. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ: Ленвіт, 2003. 273 с.

Сотер М. В. Новітні тенденції іншомовної підготовки майбутніх фахівців у технічних закладах вищої освіти України (початок XXI століття). Педагогічний альманах. 2020. Вип. 46. С. 258-265. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2020_46_36.

Тарнопольський О. Навчання через зміст, змістовно-мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишах. Іноземні мови. 2011. № 3 (67), с. 23-27.

Calvo A. (2007). A learner-centred approach to the teaching of English as an L2. ES: Revista de filología inglesa, 28, pp. 189-196.

Council of Europe. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). Strasbourg, France: Council of Europe (Modern Languages Devision). URL : https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages.

Downloads

Published

2023-06-23

How to Cite

Սոտեր Մ., & Սլյուսարենկո Ն. (2023). ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍ ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՕՏԱՐԱԼԵԶՈՒ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 9(1), 136–144. https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.136

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն

Most read articles by the same author(s)