ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՐՏՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10722

Keywords:

Մանկավարժական արտտեխնոլոգիաներ, իզոթերապիա, դրամաթերապիա, երաժշտաթերապիա, բիբլիոթերապիա, հեքիաթաթերա- պիա, երաժշտաթերապիա, անձի կոնցեպտուալ համակարգ, կառուցողական մտածողություն:

Abstract

­Հա­մա­ռոտ նե­րա­ծա­կան: Ման­կա­վար­ժա­կան ա­րտտեխ­նո­լո­գի­ա­նե­րը ար­դի ման­կա­վար­ժա­կան մո­տե­ցում­նե­րում դի­տարկ­վում են ի­բրև ման­կա­վար­ժա­կան գոր­ծըն­թա­ցի ար­դյու­նա­վե­տու­թյան բարձ­րաց­ման պայ­ման՝ դրս­ևոր­վե­լով ի­բրև այ­լընտ­րանք ա­վան­դա­կան ման­կա­վար­ժա­կան մո­տե­ցում­նե­րին: Ու­սում­նա­սի­րե­լով ա­րտտեխ­նո­լո­գի­ա­նե­րի կի­րառ­ման ա­ռանձ­նա­հատ­կու­թյուն­նե­րը ման­կա­վար­ժա­կան գոր­ծըն­թա­ցում՝ կա­րե­լի է լու­ծել ան­ձի սո­ցի­ա­լա­կա­նաց­ման, ու­սուց­ման, դաս­տի­ա­րա­կու­թյան կար­ևո­րա­գույն խն­դիր­ներ:

­Հիմ­նախն­դի­րը: Մեր հետազոտության հիմնախնդիրն է ու­սում­նա­սի­րել ման­կա­վար­ժա­կան գոր­ծըն­թա­ցում կի­րա­ռե­լի ա­րտտեխ­նո­լո­գի­ա­նե­րի հնա­րա­վո­րու­թյուն­նե­րը՝ որ­պես սո­վո­րո­ղի հա­մա­կող­մա­նի զար­գաց­ման, կա­ռու­ցո­ղա­կան մտա­ծո­ղու­թյան, ստեղ­ծա­գոր­ծա­կա­նու­թյան մա­կար­դա­կի բարձ­րաց­ման, ի­նք­նա­մո­դե­լա­վոր­ման այ­լընտ­րան­քային ձև:

­Հիմ­նախնդ­րին ա­ռնչ­վող ար­դի­ա­կան հե­տա­զո­տու­թյուն­նե­րի և հրա­տա­րա­կու­թյուն­նե­րի վեր­լու­ծու­թյուն: Հիմ­նախն­դիրն ու­շադ­րու­թյան է ար­ժա­նա­ցել այն­պի­սի ման­կա­վարժ-տե­սա­բան­նե­րի, հո­գե­բան­նե­րի կող­մից, ի­նչ­պի­սիք են  Լ. Դ. Լե­բե­դե­ան, Ն. Հ. Սեր­գե­ևան, Ս. Ա. Տյագ­լո­վան: Ման­կա­վար­ժա­կան տա­րա­բնույթ խն­դիր­նե­րի լուծ­մանն ո­ւղղ­ված ա­րտտեխ­նո­լո­գի­ա­ներ են մշա­կել նաև Վ. Պ. Անի­սի­մո­վը, Է. Վ. Տա­րա­նո­վան, Ա. Յու. Սմե­տա­նի­նը և ուրիշներ:

­Հոդ­վա­ծի շր­ջա­նակ­նե­րում ի­րա­կա­նաց­վող հե­տա­զո­տու­թյան նպա­տա­կը: Մեր ուսումնասիրության նպատակն է բա­ցա­հայ­տել ա­րտտեխ­նո­լո­գի­ա­նե­րի տե­սակ­նե­րը, մեկ­նա­բա­նել դրանք որ­պես ման­կա­վար­ժա­կան գոր­ծըն­թա­ցում կի­րառ­վող այ­լընտ­րան­քային մո­տե­ցում­ներ:

References

Список использованной литературы

Анисимов В.П., Скворцова, Т.П. (2017). Арт-педагогическая профилактика негати-

визма детей: монография. – Тверь: Твер.гос.ун-т.

Бегоян А.Н. (2013). Анатомия психотравмы: боль, болезнь и исцеление //

“Психотерапия”. № 5 (125).

Медведева Е.А., Левченко И.Ю., Комиссарова Л.Н., Добровольская Т.А., (2001).

Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании: учеб. для студентов сред. и высш.

пед. учеб. Заведений, Москва: “Академия”. 2001.

Метод музыкального воздействия и лечения Рушеля Блаво, https://blavo.ru/ stati/

metody/muzykoterapiya/.

«Чтение и терапия» Надежда Челомова, https://monocler.ru/biblioterapiya-knigi-posamorealizatsii/.

Downloads

Published

2023-09-04

How to Cite

Հայրապետյան Լ. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՐՏՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(1), 80–88. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10722

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)