ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՐՏՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10722Keywords:
Մանկավարժական արտտեխնոլոգիաներ, իզոթերապիա, դրամաթերապիա, երաժշտաթերապիա, բիբլիոթերապիա, հեքիաթաթերա- պիա, երաժշտաթերապիա, անձի կոնցեպտուալ համակարգ, կառուցողական մտածողություն:Abstract
Համառոտ ներածական: Մանկավարժական արտտեխնոլոգիաները արդի մանկավարժական մոտեցումներում դիտարկվում են իբրև մանկավարժական գործընթացի արդյունավետության բարձրացման պայման՝ դրսևորվելով իբրև այլընտրանք ավանդական մանկավարժական մոտեցումներին: Ուսումնասիրելով արտտեխնոլոգիաների կիրառման առանձնահատկությունները մանկավարժական գործընթացում՝ կարելի է լուծել անձի սոցիալականացման, ուսուցման, դաստիարակության կարևորագույն խնդիրներ:
Հիմնախնդիրը: Մեր հետազոտության հիմնախնդիրն է ուսումնասիրել մանկավարժական գործընթացում կիրառելի արտտեխնոլոգիաների հնարավորությունները՝ որպես սովորողի համակողմանի զարգացման, կառուցողական մտածողության, ստեղծագործականության մակարդակի բարձրացման, ինքնամոդելավորման այլընտրանքային ձև:
Հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների վերլուծություն: Հիմնախնդիրն ուշադրության է արժանացել այնպիսի մանկավարժ-տեսաբանների, հոգեբանների կողմից, ինչպիսիք են Լ. Դ. Լեբեդեան, Ն. Հ. Սերգեևան, Ս. Ա. Տյագլովան: Մանկավարժական տարաբնույթ խնդիրների լուծմանն ուղղված արտտեխնոլոգիաներ են մշակել նաև Վ. Պ. Անիսիմովը, Է. Վ. Տարանովան, Ա. Յու. Սմետանինը և ուրիշներ:
Հոդվածի շրջանակներում իրականացվող հետազոտության նպատակը: Մեր ուսումնասիրության նպատակն է բացահայտել արտտեխնոլոգիաների տեսակները, մեկնաբանել դրանք որպես մանկավարժական գործընթացում կիրառվող այլընտրանքային մոտեցումներ:
References
Список использованной литературы
Анисимов В.П., Скворцова, Т.П. (2017). Арт-педагогическая профилактика негати-
визма детей: монография. – Тверь: Твер.гос.ун-т.
Бегоян А.Н. (2013). Анатомия психотравмы: боль, болезнь и исцеление //
“Психотерапия”. № 5 (125).
Медведева Е.А., Левченко И.Ю., Комиссарова Л.Н., Добровольская Т.А., (2001).
Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании: учеб. для студентов сред. и высш.
пед. учеб. Заведений, Москва: “Академия”. 2001.
Метод музыкального воздействия и лечения Рушеля Блаво, https://blavo.ru/ stati/
metody/muzykoterapiya/.
«Чтение и терапия» Надежда Челомова, https://monocler.ru/biblioterapiya-knigi-posamorealizatsii/.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.