ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՈՐԱԳՈՒՅՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԸ ՈՒԿՐԱԻՆԱՅԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10962Keywords:
Բանալի բառեր՝ ուսումնական միջոցներ, տեխնիկական ուսուցման միջոցներ, ուսանողների օտար լեզուների ուսուցում, Ուկրաինայի բարձրագույն տեխնիկական ուսումնական հաստատությունների ուսանողների օտար լեզուների ուսուցում:Abstract
Հոդվածում ներկայացված են «Տեխնիկական հաստատությունների ուսանողների օտար լեզուների ուսուցման» հայեցակարգի մեկնաբանությունները, որը համարվում է որպես օտար լեզվի միջոցով զարգացնելու տեխնիկական ոլորտների ապագա մասնագետների կարողությունը բարձր արդյունավետ փոխըմբռնում և փոխըմբռնում իրականացնելու համար: փոխգործակցություն օտարերկրյա զրուցակիցների հետ (Ուկրաինայում և արտերկրում), ինչպես անձնական, այնպես էլ մասնագիտական նպատակներով բանավոր և գրավոր ձևով, համապատասխան ոլորտներում անգլերեն լեզվով աղբյուրներում ներկայացված տարբեր տեսակի գիտական և տեխնիկական տեղեկատվության վերլուծության և օգտագործման կարողություն՝ մասնագիտական գործունեության մեջ հետագա կիրառման համար, կարողությունները օգտագործել տարբեր տեսակի բառարաններ (տպագիր և էլեկտրոնային) և այլն:
Ընդգծվում է, որ տեխնիկական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողների համար օտար լեզուների ուսուցման նորագույն միջոցների ներդրումը կնպաստի ուսումնական գործընթացի կառուցմանը այնպիսի սկզբունքներով, ինչպիսիք են կրթության շարունակականությունը. մատչելիություն և անհատականացում; համակարգվածություն և հետևողականություն; տեսանելիություն/վիրտուալացում և այլն:
Ներկայացվում և վերլուծվում են զանազան նոր ուսումնական միջոցներ՝ տեսալսողական (լսողական (ձայնային), տեսողական (տեսողական), տեսալսողական (ձայնային-տեսողական)) և տեխնիկական (ձայնային-տեխնիկական, լուսային-տեխնիկական, ձայնային-լուսային-տեխնիկական) միջոցներ։
Ներքին և արտասահմանյան գիտնականների ժամանակակից գիտական հետազոտությունների վերլուծության և Ուկրաինայի տեխնիկական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների լավագույն փորձի հիման վրա։
Այս բուհերի ուսանողների համար օտար լեզուների ուսուցման նորագույն միջոցների ներդրման առավելությունները բնութագրվում են. ուսումնական գործընթացի բոլոր առարկաների միջև մշտական հետադարձ կապի առկայություն. բարձրացնել ուսանողների մոտիվացիան և հետաքրքրությունը սովորելու նկատմամբ, նրանց կրթական և ճանաչողական և գիտատեխնիկական գործունեության ակտիվացում. խթանել ուսանողներին ինքնակրթության, ինքնազարգացման, ինքնակատարելագործման և ինքնազարգացման, ինչպես նաև կրթական, ճանաչողական, գիտական և տեխնիկական գործունեության մեջ հաջողությունների հասնելու համար. իսկականության նշանների շնորհիվ հաղորդակցությունն ու փոխգործակցությունը «բնական պայմաններին» ավելի մոտեցնելը, «բնիկ խոսողների հետ կենդանի հաղորդակցության» իրականացումը. հեռավորության և համակցված ուսուցման հնարավորությունների ընդլայնում; գրավոր առաջադրանքների, գիտատեխնիկական նախագծերի կոլեկտիվ կատարում. Դասարանային և արտադասարանական գործունեության մեջ այնպիսի գործունեության լայն տարածում, ինչպիսիք են՝ կարդալը, գրելը, լսելը և այլն:
Հետագա գիտական հետազոտությունների հեռանկարները ներառում են Ուկրաինայի բարձրագույն տեխնիկական ուսումնական հաստատությունների ուսանողների համար օտար լեզուների ուսուցման լավագույն արդյունքը ստանալու համար տարբեր տեսակի նորագույն ուսումնական միջոցների համադրման հնարավորությունների ուսումնասիրությունը:
References
Azimov E. G., Shchukin A. N., New dictionary of methodical terms and concepts Moscow: IKAR (in Russ.), 2009.
Bulakhova Ya., Pedagogical conditions for learning foreign languages of future software engineers using multimedia programs (PhD dissertation) Theses. Luhansk: Luhansk Taras Shevchenko National University (in Ukraine), 2007.
Hamaniuk V., Е-learning, M-learning, Blended Learning and distance learning in the German language education system. (Pedagogy and Psychology of Professional Education No 2). Lviv Polytechnic National University (in Ukraine), 2012. Retrieved 21/01/2020, from http://ena.lp.edu.ua
Hamaniuk V., Lysenko H., Higher education pedagogy: theory, practice, history. Dnipropetrovsk (in Ukraine), 2014.
Hryshkova R., Methods of teaching English in the professional direction of students of non-philological specialties. Mykolaiv: Petro Mohyla Black Sea National University (in Ukraine), 2015.
Zadorozhna I. P., Challenges and prospects of development of higher foreign language education in Ukraine. (Pedagogical almanac No 43). Kherson: Municipal Higher Educational Institution «Kherson Academy of Continuing Education of Kherson Regional Council» (in Ukraine), 2019.
Ivasiv N. S., Professional foreign language training for future tourism professionals as a pedagogical problem. (Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology V (54), Issue: 126), 2017. (In Ukraine). Retrieved 20/01/2020, from https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/552908.pdf
Hurzhii A. M., Hurevych R. S., Konoshevskyi L. L., Konoshevskyi O. L., In A. M. Hurzhii (Ed.). Multimedia technologies and teaching aids. Vinnytsia: Nilan-LTD, (in Ukraine), 2017.
Bakaieva H. Ye., Borysenko O. A., Zuienok I. I., Ivanishcheva V. O., Klymenko L. Y., Kozymyrska T. I., Kostrytska S. I., Skrypnyk T. I., Todorova N. Yu., Khodtseva A. O. English for Specific Purposes (ESP). Kyiv: Lenvit, (in Ukraine), 2005.
Tarnopolskyi O. B., Kabanova M. R., Methods of teaching foreign languages and their aspects in higher education. Dnipro: Alfred Nobel University, (in Ukraine), 2019.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.