ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ԻՆՏԵԳՐԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Նինա Սլյուսարենկո Խերսոնի պետական ​​համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10970

Keywords:

Քաղաքացիություն, քաղաքացիական կրթություն, քաղաքացիական արժեքներ, երիտասարդություն, քաղաքական սոցիալականացում, Ռուսաստան, եվրասիական ինտեգրում

Abstract

Ժամանակակից մանկավարժական գործընթացը կոչված է ապահովելու դիվերսիֆիկացված, բարոյապես և սոցիալապես պատասխանատու քաղաքացիների ձևավորումը, ովքեր կարող են որոշումներ կայացնել ընտրության իրավիճակում, կանխատեսելով հնարավոր հետևանքները, պատրաստ ժողովրդավարական համագործակցության և միջմշակութային փոխգործակցության, ունակ մասնակցելու տնտեսական զարգացմանը, Ռուսաստանի հասարակության քաղաքական և մշակութային ոլորտները. Եվրասիական ինտեգրացիոն գործընթացների և Ռուսաստանի քաղաքական վերափոխման ներկա փուլում քաղաքացիական մշակույթի ձևավորման և քաղաքացիական կրթության հիմնախնդիրը քաղաքացիական դեր է խաղում: Ռուսական հասարակության անցումը մի քաղաքական ռեժիմից մյուսին և արժեքների փոփոխությունը գործոն են հասարակության վերաբերմունքը քաղաքացիության նկատմամբ փոխելու համար։ Քաղաքացիությունը միշտ էլ կարևոր դեր է խաղացել Ռուսաստանի քաղաքական գիտակցության մեջ, և հասարակության ժամանակակից վերափոխման համատեքստում այս փաստը չի կարելի թերագնահատել։ Ռուսական ֆեդերալիզմի քաղաքակրթական բնույթը և ազգության քաղաքացիական չափումը հատուկ են, և այդ բնավորության առանձնահատկություններից մեկը քաղաքացիությունն է։

 

References

Bogdanova, D. A., Learning skills for the digital era: the modern landscape. Pedagogic of Informatics, 2, 2020. Retrieved 11/03/2021, from https://pcs.bsu.by/2020_2/1ru.pdf

Goulman, D., Emotional intellect. Moscow: AST, 2020.

Zubko, A., Zhorova, I., Kuzmenko, V., Slyusarenko, N., & Kokhanovska, O., Information and communication technologies as a factor of teachers’ professionalism development in the system of postgraduate education. Information teсhnologies and means of education, 262–281, 77 (3), 2020. Retrieved 25/12/2020, from https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3562

Kokhanovska, O. V. & Slyusarenko, N. V., (2020), Essence and components of digital personal intelligence. Pedagogical almanac: Proceedings, Issue 46, 40-48, 2020.

Kraus, K. M., Imperatives of digital education formation in Ukraine. Management of socio-economic transformations in the modern city, Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, 2018.

Rusliakova, E., Timofeeva, E., Shestakova, Iu., & Chepaikin, D., The study of the level of empathy among adolescents who are keen on computer technology. Digital empathy. World of Science. Pedagogic and Psyhology, 6, 2020. Retrieved 01/03/2020, from https://mir-nauki.com/PDF/20PSMN620.pdf

Umnov, S. Why does a successful person need digital intelligence. Retrieved 20/02/2021, from https://www.vedomosti.ru/management/articles/2014/07/16/intellekt-novejshego-vremeni

Digital memory. From Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved 22/01/2021, from https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D1%8C#:~:text=%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D1%8C%20(%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB.,%D0%B6%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B8%2C%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%20%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%D0%B5

Digital intelligence: 8 digital skills that will be useful for the modern generation of children. Retrieved 02/02/2021, from https://womo.ua/tsifrovoy-intellekt-8-digital-navyikov-kotoryie-prigodyatsya-sovremennomu-pokoleniyu-detey/

DQ Institute. Leading Digital Education, Culture and Innovation. Retrieved 14/02/2021, from https://www.dqinstitute.org/

Published

2023-09-12

How to Cite

Սլյուսարենկո Ն. (2023). ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ԻՆՏԵԳՐԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 33–41. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10970

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն

Most read articles by the same author(s)