ԽՄԲԱՅԻՆ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ԱՐՏԹԵՐԱՊԵՎՏԻԿ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲՆՈՒՅԹԸ ԵՎ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.191Keywords:
Խմբային ինտերակտիվ արտթերապիա, արտտեխնոլոգիաներ, հուզական դեֆորմացիա, հաղորդակցական մոդել, փոխգործակցությունAbstract
Խմբային ինտերակտիվ արտ-թերապիան սոցիալ-մանկավարժական տարատեսակ խնդիրներ լուծելու ուղի է։ Յուրաքանչյուր խմբային ինտերակտիվ արտթերապևտիկ տեխնոլոգիա աշխատում է երեխայի ՛՛Ես՛՛ կոնցեպտի հետ՝ առաջարկելով խնդիրների լուծման նոր տարբերակներ, որոնք ինքնուրույն դուրս է բերում երեխան խմբային գործունեության միջոցով՝ ստեղծարարության, ներքին ձիրքերի արթնացման, ինքնահասկացման ռեսուրսներ օգտագործելով։ Կախված այն հանագամանքից, թե ինչ խնդիր է լուծում տվյալ խմբային ինտերակտիվ արտ-թերապիան` խմբերը կարող են բաժանվել տարբեր մեթոդաբանությամբ՝ ըստ սոցիալ-մանկավարժական նպատակի, ըստ երեխաների տարիքային առանձնահատկության, ըստ հաղորդակցման տարբեր մոդելների կիրառության և այլն։ Անհատական արտթերապևտիկ տեխնոլոգիաների և խմբային ինտերակտիվ արտ-տեխնոլոգիաների նպատակները տարբեր են, ուստի, կարելի է ասել, որ դրանք լուծում են տարբեր խնդիրներ և զարգացնում հոգեկարգավորման, հուզական դեֆորմացիաների շտկման, հոգեկան աշխարհի լիցքաթափման և լիցքավորման ինքնուրույն ընդունակություններ երեխաների մոտ։
References
Ղազարյան Գ., Գալստյան Ա., Մուրադյան Ե., Հեքաթաթերապիայի տեսություն և պրակտիկա, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, հեղ. հրատ., 2017:
Козлов В., Пермина С., Основы интегративной арт-терапии:теория и практика, Изд. ПП Петросян, Москва, 2022:
Копытин А. И., Групповая арт-терапия, 2016, http://psihdocs.ru/gruppovaya-art-tera¬piya.html?-page=2, 03.03.2023, 20, 30.
Салливан Г. , Роттер Дж., Мишел У., Теория межличностных отношений и когнитивные теории личности, 2007.
Ткач Р. М., Сказкотерапиа детских проблем, СПб.: «Речь», М.: «Сфера», 2008.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Lusine Hayrapetyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.