ԵՐԱԺՇՏԱԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8197Keywords:
Երաժշտաթերապիա, երաժշտական վիբրացիա, հոգեկարգավորում,, արտթերապիա, ռիթմիկ կարգավորում, ուլտրաձայն, ինֆրաձայնAbstract
Երաժշտաթերապիան կարևորագույն արտ-տեխնոլոգիա է, որը նպաստում է ձայնային և ռիթմիկ կարգավորիչ հրահանգներով երեխայի հոգեհուզական լիցքաթափման, հոգեկարգավորման գործընթացին։ Երաժշտաթերապևտիկ յուրօրինակ մեթոդները բացահայտում են երաժշտության համադրելի դերը երեխայի անհատական, տարիքային, հոգեբանական, սոցիալական առանձնահատկությունների հետ՝ լուծելու, կարգավորելու կամ շտկելու երեխայի սոցիալականցմանը խոչընդոտող զարգացման խնդիր կամ պատճառ: Երաժշտության հնչյունները բնական վիբրացիաներ են, որոնք տարբեր ուժգնությամբ են ազդում լսողական ապարատի վրա: Այդ թրթիռներն անցնելով ականջի միջով իմպուլսներ է հասցնում ուղեղի կենտրոններին՝ ներգործելով որոշակիորեն դրական կամ բացասական ձևով: Այդ պատճառով յուրաքանչյուր արտթերապիայի այս տեխնոլոգիայով յուրաքանչյուր սոցիալ-մանկավարժական միջամտություն նախևառաջ պետք է մանրամասն մշակված լինի , որպեսզի համապատասխանի երեխային անհանգստացնող խնդրին և նպաստի դրա սոցիալ-մանկավարժական կանխարգելմանը:
References
Օգտագործած գրականության ցանկ
Баренбойм Л.А., Элементарное музикальное воспитание по системе Карла Орфа. – М.,
– с.18-23.
Декер-Фойгт Г.Г., Введение в музыкотерапию. – СПб., Питер, 2003.: ил. (Серия «Золотой
фонд психотерапии»). – 208 с.
Иогансон Л.И., Возрождение Атанасиуса Кирхера //Алманах пространство и время, Т.1,
В.1. – 2016. – https://cyberleninka.ru/article/n/vozrozhdenie-atanasiusa-kirhera/viewer
Петрушин В.И., Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. – М.,
Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС, 1999. – 176 с.
Шушарджан С.В., Руководство по музыкотерапии. – М., Медицина, 2005. – 478 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.