ԽԻԿ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Արմենուհի Արզումանյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10768

Keywords:

Խթանում, իմաստի ընկալում, կշռա-դատում, գաղափարական խնդիրներ, գեղարվեստական արժեք, պատկերակերտման միջոցներ։

Abstract

«ԽԻԿ ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման ինքնատիպ շերտերը՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով, նրա խորքային վերլուծության անհրաժեշտությամբ, նախորդ նյութի և ուսու-ցանվող թեմայի փոխկապակցված մեկնաբանությամբ։ Մեթոդի կիրառման յուրահատ-կությունները տեսանելի ենք դարձրել Ա. Բակունցի «Լառ-Մարգար» պատմվածքի վերլուծության հիման վրա։

References

Բակունց Ա., Երկեր, Երևան, 1986:

Դավթյան Վ., Կարևորը հոգու իմացությունն է// «Գրական թերթ», 1985, հ.3, 18 հունվարի:

Փանոսյան Ս., Ժամանակակից հայ արձակում հերոսի բարոյական երկու տիպի մասին// «Սովետական գրականություն» ամսագիր, 1988, հ. 6:

Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ, ԿԱԻ Լոռու մասնա-ճյուղ, ք. Վանաձոր, 2008։

Ս. Խաչատրյան, Ուսուցման արդյունավետ հնարներ, «Էր. Ֆ. Էբերտ հիմնադրամ», 2020։

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Արզումանյան Ա. (2023). ԽԻԿ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 154–162. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10768

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա

Most read articles by the same author(s)