ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՊԱՀԱՆՋԱՐԿՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅՈՒՄ

Authors

  • Արևիկ Ղազարյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10865

Keywords:

Թվային մանկավարժ անտրոպոլոգ, թվային սերունդ, համա-կարգչային սոցիալականացում, աշխատաշուկա, պահանջարկ-առաջարկ, թվային մանկավարժ անտրոպոլոգի կոմպետենցիաներ։

Abstract

Աշխատաշուկայի գրեթե բոլոր ոլորտների արագընթաց թվայնացումը ձևավորում է ինտեգրալ մասնագիտացումների նոր պահանջարկ։ Թվա-յին մանկավարժ-անտրոպոլոգի մասնագիտացումը չորս մանկավարժական գիտաճյու-ղերի՝ մանկավարժական անտրոպոլոգիայի, թվային մանկավարժության, մանկավար-ժական դիզայնի և սոցիալական մանկավարժության հատման արդյունքում ձևավոր-ված ինտեգրալ մասնագիտացում է։ Աշխատաշուկան ձևավորում է նոր պահանջարկ պրոֆեսիոնալ մասնագետների՝ թվային մանկավարժ-անտրոպոլոգների, որոնք պետք է ապահովեն, այսպես կոչված, «թվային սերնդի» համակարգչային սոցիալականա-ցումը թվային միջավայրում։ Առաջին հայացքից շատ պարզ թվացող գործընթացն տե-սական և կիրառական մակարդակում ունի արմատական, մեթոդաբանական հրատապ հնչեղություն, որն առնչվում է մարդաբանական ծրագրերի էական փոփոխություն-ներին: Թվայնացման պայմաններում փոփոխված հարացույցի, արժեքային համակար-
199
գի համաձայն՝ թվային մանկավարժական անտրոպոլոգիայի ուսումնասիրության օյեկ-տը՝ մարդ+ տեխնիկա/ռուսական հիբրիդային մոդել/ կամ մարդ+արհեստական միջա-վայրն /ամերիկյան հիբրիդային մոդել/ է, իսկ առարկան՝ համակարգչային սոցիալա-կանացումը։

References

Воинова О. И., Плешаков В. А., Киберонтологический подход в образовании. Монография / Под ред. В.А. Плешакова. – Норильск: Норильский индустриальный институт, 2012. 2. Воинова О. И., Плешаков В. А., Личность и киберсоциум: становление киберсоциальности и классификация людей по степени интегрированности в киберсоциум // Электронный научно-публицистический журнал «Homo Cyberus». 2018. № 1(4). [Электронный ресурс] URL: http://jour-nal.homocyberus.ru/personality_and_cybersocium_formation_of_cybersafty_and_classif 3. Вербицкий А. А., Цифровое обучение: проблемы, риски и перспективы //Электронный науч-но-публицистический журнал «HomoCyberus».- 2019. — №1(6). [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://journal.homocyberus.ru/Verbitskiy_AA_1_2019. 4. Калимуллина О. В., Троценко И. В., Современные цифровые образовательные инструменты и цифровая компетеность: анализ существующих проблем и тенденций // Открытое образование. 2018. №3, с. 63-71. 5. Սարգսյան Կ., Մարքեթինգի կառավարում, Երևան, 2017, 21 էջ։ 6. Бим-Бад Б. М., Педагогическая антропология, М., 2016, 223 с. 7. Богатырь Н., Сетевой анализ в антропологии, М., 2015, 35-42с.

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Ղազարյան Ա. (2023). ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՊԱՀԱՆՋԱՐԿՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 198–206. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10865

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)