ՏԻԿՆԻԿԱԹԵՐԱՊԻԱՆ՝ ՈՐՊԵՍ ԵՐԵԽԱՅԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑ

Authors

  • Լուսինե Հայրապետյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10963

Keywords:

Տիկնիկաթերապիա, իմագոթերապիա, սոցիալական կար- գավիճակ, սոցիալական դեր, հոգեհոււզական ոլորտի խանգարումներ, դերա- յին վարք, սոցիալական վարք, տիկնիկային թատրոն, կերպարային տիկնիկ, պահանջվող, սուբյեկտիվ, խաղարկային դերեր, ներառական թատրոն:

Abstract

Մեր օրերում լայն կիրառություն ստացած արվես-
տաբուժության արտտեխնոլոգիաներից մեկն է տիկնիկաթերապիան, որը ար-
վեստի մանկավարժության մեջ նոր իմաստավորմամբ է բացահայտում տիկ-
նիկների ֆենոմենը երեխայի սոցիալականացման գործընթացում: Դրա տար-
բեր տեսակներ առանձնանում են ոչ միայն իրենց կատարման եղանակներով,
այլև երեխայի հետ տարվող աշխատանքերի ուղղվածությամբ՝ շտկողական,
ինֆորմատիվ, կարգավորիչ և այլն: Տիկնիկաթերապիան հաճախ ներհյուսվում
է իմագոթերապիային և դրամաթերապիային, որտեղ ևս անձի ձևավորման
կարևոր հարցերից մեկը՝ նրա կերպարի ուսումնասիրությունը, դառնում է
առաջնային: Տիկնիկաթերապիան նախատեսված է բոլոր տարիքային խմբերի
երեխաների համար, սակայն տարբեր տարիքային խմբի երեխաների համար
դրա դերը, նշանակությունն ու ազդեցությունը, կատարած գործառույթները
տարբեր են: Այս հետաքրքիր արտտեխնոլոգիան իրականցվում է անհատական
և խմբային ձևերով:

References

Հարությունյան Ն. և ուրիշներ, Սոցիալական մանկավարժություն, Բուհական

ձեռնարկ, Երևան, 2017, ԵՊՀ հրատ.:

Медведева Е., Артпедагогика и арттерапия в специальном и инклюзивном

образовании, М., «Юрайт», 2019, с. 272.

Татаринцева А., Куклотерапия в работе психолога, педагога и логопеда, Речь, 2007,

с.

Усова Т. В. (ред.), Куклотерапия как метод реабилитации, Методическое пособие,

Саратов: Изд. ГНПУ ОРЦ для детей-инвалидов, 2008, 36 с.

https://psy.su/feed/5180/ Арт-терапевтическая методика «Позитивная куклотерапия»,

09.2020.

https://studfile.net/preview/2957369/page:4/, Л. Г. Гребенщикова, Основы куклотера-

пии, Учебно-методическое пособие, Пермь, 2009, 20.09.2020, 18.10.2020.

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Հայրապետյան Լ. (2023). ՏԻԿՆԻԿԱԹԵՐԱՊԻԱՆ՝ ՈՐՊԵՍ ԵՐԵԽԱՅԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 198–210. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10963

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)