ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՄՏՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ «ՍԱՍՆԱ ԾՌԵՐ» ԷՊՈՍՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11081Keywords:
Բանալի բառեր: Մանկավարժական անտրոպոլոգիական օրինաչափություններ, ամբիվալենտություն, գիտաճյուղի զարգացման նախադրյալներ։Abstract
Յուրաքանչյուր գիտաճյուղի զարգացման համար անհրա-ժեշտ են ձևավորման նախադրյալներ, որոնք տարբեր մեթոդաբանական հիմքեր ունեն։ Մանկավարժական անտրոպոլոգիական մտքի զարգացման նախադրյալները ձևա-վորվել են հայ ժողովրդի բանահյուսության մեջ։ Դրանք հնարավորություն են տալիս տեսնելու, թե զարգացումը ինչ ընթացք է ունեցել, կանխատեսելու զարգացման հեռա-նկարները։
References
Սասունցի Դավիթ, համահավաք բնագիր, Երևան, 1990:
Աբեղյան Մ., Հայ ժողովրդական վեպը, Թիֆլիս, 1908:
Սողոմոնյան Գ., Ժամանակակից մարդաբանական ճգնաժամի դրսևորման առանձնա-հատկությունները, ԵՊՀ, «Բանբեր. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2016,1/19/, էջ 18-33:
Коджаспирова Г. М., Педагогическая антропологи, М., 2005.
Максакова В. И., Педагогическая антропология, М., 2004.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.