ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՄՏՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ «ՍԱՍՆԱ ԾՌԵՐ» ԷՊՈՍՈՒՄ

Authors

  • Արևիկ Ղազարյան ԵՐԵՎԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11081

Keywords:

Բանալի բառեր: Մանկավարժական անտրոպոլոգիական օրինաչափություններ, ամբիվալենտություն, գիտաճյուղի զարգացման նախադրյալներ։

Abstract

Յուրաքանչյուր գիտաճյուղի զարգացման համար անհրա-ժեշտ են ձևավորման նախադրյալներ, որոնք տարբեր մեթոդաբանական հիմքեր ունեն։ Մանկավարժական անտրոպոլոգիական մտքի զարգացման նախադրյալները ձևա-վորվել են հայ ժողովրդի բանահյուսության մեջ։ Դրանք հնարավորություն են տալիս տեսնելու, թե զարգացումը ինչ ընթացք է ունեցել, կանխատեսելու զարգացման հեռա-նկարները։

References

Սասունցի Դավիթ, համահավաք բնագիր, Երևան, 1990:

Աբեղյան Մ., Հայ ժողովրդական վեպը, Թիֆլիս, 1908:

Սողոմոնյան Գ., Ժամանակակից մարդաբանական ճգնաժամի դրսևորման առանձնա-հատկությունները, ԵՊՀ, «Բանբեր. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2016,1/19/, էջ 18-33:

Коджаспирова Г. М., Педагогическая антропологи, М., 2005.

Максакова В. И., Педагогическая антропология, М., 2004.

Downloads

Published

2023-10-03

How to Cite

Ղազարյան Ա. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՄՏՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ «ՍԱՍՆԱ ԾՌԵՐ» ԷՊՈՍՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 220–227. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11081

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)