ՇԱՀԱԿԻՑՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄ

Authors

  • Ռոբերտ Խաչատրյան Բարձրագույն կրթության քաղաքականության ղեկավար, Արաբական Միացյալ Էմիրություններ https://orcid.org/0000-0003-3971-3094

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.33

Keywords:

Ռազմավարական կառավարում, շահակիցների ներգրավվածություն, բարձրագույն կրթության մրցունակություն, համալսարանական որոշումներ կայացնող մարմինների՝ վստահության վրա հիմնված գործառույթներ, գլոբալ բարձրագույն կրթություն

Abstract

Համառոտագիր

Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել շահակիցների մասնակցության դերը Հայաստանում բարձրագույն կրթության մրցունակության բարձրացման գործընթացում, ինչպես նաև ուսումնասիրել շահակիցների ինքնավարությունը որոշումների կայացման գործընթացում: Հոդվածում շեշտադրվում է գլոբալ բարձրագույն կրթության մրցունակության բարձրացման գործում շահակիցների համատեղ ջանքերի ներդրման կարևորությունը։ Քննարկելով որոշումների կայացման գործընթացում շահակիցներին տրվող ինքնավարության հիմնախնդիրը՝ հոդվածում պարզաբանվում են այն ուղիները, որոնք մատնանշում են, թե ինչպես կարելի է համատեղ ջանքերը ներդնել Հայաստանում բարձրագույն կրթության մրցունակությունը բարձրացնելու համար՝ այն դարձնելով գրավիչ և արժեքավոր ռեսուրս տարբեր շահակիցների  համար:  Հիմնական արտաքին շահակիցների ներգրավմամբ բուհերը կարող են հավաստիանալ, որ իրենց ռազմավարական կառավարման համակարգերը համահունչ են պետական ռազմավարությամբ սահմանված առաջնահերթություններին, շուկայի պահանջներին ու էթիկական սկզբունքներին: Նշվածը կարող է նպաստել բուհերի գործունեության արդյունավետության, հեղինակության  և մրցունակության բարձրացմանը:

Բանալի բառեր: Ռազմավարական կառավարում, շահակիցների ներգրավվածություն, բարձրագույն կրթության մրցունակություն, համալսարանական որոշումներ կայացնող մարմինների՝ վստահության վրա հիմնված գործառույթներ, գլոբալ բարձրագույն կրթություն:

Author Biography

Ռոբերտ Խաչատրյան , Բարձրագույն կրթության քաղաքականության ղեկավար, Արաբական Միացյալ Էմիրություններ

Abu Dhabi Department of Education and Knowledge (ADEK), Pհ.D., Associate Professor

References

Aurangzeb, W. 2019. Quality Assurance and Internal Institutional Diversity at Higher Education Level: Bridging the Gap and Moving towards Quality Enhancement. Journal of Research and Reflections in Education, 13(1), pp. 61-68.

Chan, G. 2021. Stakeholder Management Strategies: The Special Case of Universities. International Education Studies, Vol. 14, No. 7, pp. 12-26.

Honkimäki, S., Jääskelä, P., Kratochvil, J., & Tynjälä, P. 2022. University-wide, Top-down Curriculum Reform at a Finnish University: Perceptions of the Academic Staff. European. Journal of Higher Education, Vol. 12, No. 2, pp. 153-170.

Mohsin, M. & Kamal, M. A. 2012. Managing Quality Higher Education in Bangladesh: Lessons from the Singaporean and Malaysian Strategies and Reforms. International Journal of Business and Management, 7(20), pp. 59-70.

Downloads

Published

2023-06-23

How to Cite

Խաչատրյան Ռ. (2023). ՇԱՀԱԿԻՑՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 9(1), 33–41. https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.33

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն

Most read articles by the same author(s)