ՇԱՀԱԿԻՑՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.33Keywords:
Ռազմավարական կառավարում, շահակիցների ներգրավվածություն, բարձրագույն կրթության մրցունակություն, համալսարանական որոշումներ կայացնող մարմինների՝ վստահության վրա հիմնված գործառույթներ, գլոբալ բարձրագույն կրթությունAbstract
Համառոտագիր
Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել շահակիցների մասնակցության դերը Հայաստանում բարձրագույն կրթության մրցունակության բարձրացման գործընթացում, ինչպես նաև ուսումնասիրել շահակիցների ինքնավարությունը որոշումների կայացման գործընթացում: Հոդվածում շեշտադրվում է գլոբալ բարձրագույն կրթության մրցունակության բարձրացման գործում շահակիցների համատեղ ջանքերի ներդրման կարևորությունը։ Քննարկելով որոշումների կայացման գործընթացում շահակիցներին տրվող ինքնավարության հիմնախնդիրը՝ հոդվածում պարզաբանվում են այն ուղիները, որոնք մատնանշում են, թե ինչպես կարելի է համատեղ ջանքերը ներդնել Հայաստանում բարձրագույն կրթության մրցունակությունը բարձրացնելու համար՝ այն դարձնելով գրավիչ և արժեքավոր ռեսուրս տարբեր շահակիցների համար: Հիմնական արտաքին շահակիցների ներգրավմամբ բուհերը կարող են հավաստիանալ, որ իրենց ռազմավարական կառավարման համակարգերը համահունչ են պետական ռազմավարությամբ սահմանված առաջնահերթություններին, շուկայի պահանջներին ու էթիկական սկզբունքներին: Նշվածը կարող է նպաստել բուհերի գործունեության արդյունավետության, հեղինակության և մրցունակության բարձրացմանը:
Բանալի բառեր: Ռազմավարական կառավարում, շահակիցների ներգրավվածություն, բարձրագույն կրթության մրցունակություն, համալսարանական որոշումներ կայացնող մարմինների՝ վստահության վրա հիմնված գործառույթներ, գլոբալ բարձրագույն կրթություն:
References
Aurangzeb, W. 2019. Quality Assurance and Internal Institutional Diversity at Higher Education Level: Bridging the Gap and Moving towards Quality Enhancement. Journal of Research and Reflections in Education, 13(1), pp. 61-68.
Chan, G. 2021. Stakeholder Management Strategies: The Special Case of Universities. International Education Studies, Vol. 14, No. 7, pp. 12-26.
Honkimäki, S., Jääskelä, P., Kratochvil, J., & Tynjälä, P. 2022. University-wide, Top-down Curriculum Reform at a Finnish University: Perceptions of the Academic Staff. European. Journal of Higher Education, Vol. 12, No. 2, pp. 153-170.
Mohsin, M. & Kamal, M. A. 2012. Managing Quality Higher Education in Bangladesh: Lessons from the Singaporean and Malaysian Strategies and Reforms. International Journal of Business and Management, 7(20), pp. 59-70.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Robert Khachatryan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.