ՖՐԱՆՍԻԱՅԻ ԵՎ ԻՍՊԱՆԻԱՅԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10746Keywords:
բարձրագույն կրթություն, կենտրոնացում, կրթական մարմիններ, ֆինանսավորում, գնահատում, ընդունելություն, կրթության կառուցվածքAbstract
Համառոտ ներածություն. Յուրաքանչյուր զարգացած երկիր ունի իր բարձրագույն կրթական համակարգը, սակայն գրեթե բոլորը կառուցված են նույն սկզբունքներով։ Կան երկրներ, որոնք ունեն պատմականորեն կայացած կենտրոնացված և ապակենտրոնացված վարչակազմեր և կրթություն: Կենտրոնացված վերահսկողություն ունեցող երկրների թվում են Ֆրանսիան և Իսպանիան, որոնք տարբերվում են իրենց բնորոշ հատկանիշներով։
References
Список использованной литературы
Капранова В.А., Сравнительная педагогика. Школа и образование за рубежом, учеб¬ное пособие, Минск: “Новое знание”, 2004, 221 с.
Малькова З.А., Вульфсон, Б. Л. (1975). Современная школа и педагогика в капита-ли¬стических странах, Москва: “Просвещение”. 263 с.
Վարդումյան Ս., Հովհաննիսյան Ա., Վարելլա Գ., Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ. Մասնագիտական կրթություն և մասնագիտական զարգացում, ձեռնարկ մանկավարժների և կրթության կազմակերպիչների համար, «Նոյան տապան», Երևան, 2005, 312 էջ:
Образование в Испании. Retrieved 25/03/2019, from https://www.unipage.net/ ru/education_in_spain.
Система образования в Испании. Retrieved 08/04/2019, from https://espanarusa. com/ru/pedia/article/9121/.
Высшее образование в Испании. Retrieved 08/04/2019, from http://www.study.kz/ 1/8/217/visshee-obrazovanie-v-ispanii/.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.