ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹԸ ԴԱՍԱԽՈՍ-ՈՒՍԱՆՈՂ ՄԵՆԹՈՐԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Արևիկ Ղազարյան ԵՐԵՎԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10846

Keywords:

Բանալի բառեր - Մենթոր, մենթի, մենթորային հարաբերություններ, ման-կավարժական ախտորոշման գործառույթ, կրթական միջավայր, կրթական պահանջմունքներ, մենթորային հարաբերությունների գնահատման մոդել, ախտորոշման մոդել։

Abstract

Որակյալ կրթության ապահովման անհրաժեշտ նախադրյալներից մեկն էլ սովորողների ստեղծագործական ակտիվությունն է, նրանց կառուցողական քննադատությունը, կրթական միջավայրում մոտիվա-ցումը, կրթական կարիքների գնահատումը և փոփոխվող, իրավիճակային պայ-մաններում հարմարումը։ Մանկավարժական գործունեության ընթացքում ստանձնած սոցիալական դերերով պայմանավորված դասախոս-ուսանող հա-րաբերությունները բազմամակարդակ, բազմաբնույթ են։ Դրանք ձևավորվում
են հաղորդակցական և ախտորոշման տարբեր մոդելների հիման վրա։ Ժամանակակից պայմաններում դասախոս-ուսանող հարաբերությունների զարգացո-ղական բնույթը նորովի մեկնարկման ակնկալիքով ինքնատիպ է մենթորային հարաբերությունների դիտարկմամբ։ Այդ հարաբերությունների ձևավորման և հետագա պլանավորման ընթացքում կաևորվում է մենթորի ախտորոշման գոր-ծառույթը։

References

Игнатьева Е.В., Рябкова Ю.В., Исследование готовности преподавателей универси-тета к осуществлению наставнической деятельности, «Перспективы науки и образования», 2018, № 4, с. 34.

Шилова О.Н., Ермолаева М.Г., Ахтиева Г.Р., Современное состояние и проблемы развития института наставничества молодых учителей, «Человек и образование», 2018, № 4, с. 57.

Ефремов О.Ю., Теория и практика педагогической диагностики в высшей военной школе России, М., 2001.

Воротынцева Т., Неделина Е., Строим систему персонала, СПб., 2008, с. 91.

Бекова М.И., Принципы и этапы реализации педагогической диагностики, «Совре-менные проблемы науки и образования», 2015, № 1, с. 11.

Downloads

Published

2023-09-13

How to Cite

Ղազարյան Ա. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹԸ ԴԱՍԱԽՈՍ-ՈՒՍԱՆՈՂ ՄԵՆԹՈՐԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 39–47. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10846

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն

Most read articles by the same author(s)