ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹԸ ԴԱՍԱԽՈՍ-ՈՒՍԱՆՈՂ ՄԵՆԹՈՐԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10846Keywords:
Բանալի բառեր - Մենթոր, մենթի, մենթորային հարաբերություններ, ման-կավարժական ախտորոշման գործառույթ, կրթական միջավայր, կրթական պահանջմունքներ, մենթորային հարաբերությունների գնահատման մոդել, ախտորոշման մոդել։Abstract
Որակյալ կրթության ապահովման անհրաժեշտ նախադրյալներից մեկն էլ սովորողների ստեղծագործական ակտիվությունն է, նրանց կառուցողական քննադատությունը, կրթական միջավայրում մոտիվա-ցումը, կրթական կարիքների գնահատումը և փոփոխվող, իրավիճակային պայ-մաններում հարմարումը։ Մանկավարժական գործունեության ընթացքում ստանձնած սոցիալական դերերով պայմանավորված դասախոս-ուսանող հա-րաբերությունները բազմամակարդակ, բազմաբնույթ են։ Դրանք ձևավորվում
են հաղորդակցական և ախտորոշման տարբեր մոդելների հիման վրա։ Ժամանակակից պայմաններում դասախոս-ուսանող հարաբերությունների զարգացո-ղական բնույթը նորովի մեկնարկման ակնկալիքով ինքնատիպ է մենթորային հարաբերությունների դիտարկմամբ։ Այդ հարաբերությունների ձևավորման և հետագա պլանավորման ընթացքում կաևորվում է մենթորի ախտորոշման գոր-ծառույթը։
References
Игнатьева Е.В., Рябкова Ю.В., Исследование готовности преподавателей универси-тета к осуществлению наставнической деятельности, «Перспективы науки и образования», 2018, № 4, с. 34.
Шилова О.Н., Ермолаева М.Г., Ахтиева Г.Р., Современное состояние и проблемы развития института наставничества молодых учителей, «Человек и образование», 2018, № 4, с. 57.
Ефремов О.Ю., Теория и практика педагогической диагностики в высшей военной школе России, М., 2001.
Воротынцева Т., Неделина Е., Строим систему персонала, СПб., 2008, с. 91.
Бекова М.И., Принципы и этапы реализации педагогической диагностики, «Совре-менные проблемы науки и образования», 2015, № 1, с. 11.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.