ԳՈՒՍ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10902Keywords:
Տեսողական հիշողություն, համեմատական-վերլուծական մտածողություն, գաղափարական խնդիրներ, պատկերակերտման միջոցներ։Abstract
«ԳՈՒՍ ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կի-
րառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել
ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման տարբեր մոտեցումները՝ կախված ուսուցան-
վող նյութի բնույթից և աշակերտների տարիքային խմբից։ Մեթոդի կիրառման
ինքնատիպ յուրահատկությունները տեսանելի ենք դարձրել հայ գրականու-
թյան դպրոցական ծրագրում ներառված գրական երկերի վերլուծության հիման
վրա։
References
Աբովյան Խ., Վերք Հայաստանի, Թիֆլիս, 1858:
Նար-Դոս, Երկերի ժողովածու, հ. 3, Երևան,1968:
Նալբանդյան Մ., Երկեր, Երևան, 1985:
Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ, ԿԱԻ Լոռու
մասնաճյուղ, Վանաձոր, 2008:
Ուսուցման արդյունավետ հնարներ, Ս. Խաչատրյան, «Է. Ֆ. Էբերտ» հիմնադ-
րամ, Հայաստան, 2020:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.