ԳՈՒՍ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Արմենուհի Արզումանյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10902

Keywords:

Տեսողական հիշողություն, համեմատական-վերլուծական մտածողություն, գաղափարական խնդիրներ, պատկերակերտման միջոցներ։

Abstract

«ԳՈՒՍ ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կի-
րառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել
ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման տարբեր մոտեցումները՝ կախված ուսուցան-
վող նյութի բնույթից և աշակերտների տարիքային խմբից։ Մեթոդի կիրառման
ինքնատիպ յուրահատկությունները տեսանելի ենք դարձրել հայ գրականու-
թյան դպրոցական ծրագրում ներառված գրական երկերի վերլուծության հիման
վրա։

References

Աբովյան Խ., Վերք Հայաստանի, Թիֆլիս, 1858:

Նար-Դոս, Երկերի ժողովածու, հ. 3, Երևան,1968:

Նալբանդյան Մ., Երկեր, Երևան, 1985:

Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ, ԿԱԻ Լոռու

մասնաճյուղ, Վանաձոր, 2008:

Ուսուցման արդյունավետ հնարներ, Ս. Խաչատրյան, «Է. Ֆ. Էբերտ» հիմնադ-

րամ, Հայաստան, 2020:

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Արզումանյան Ա. (2023). ԳՈՒՍ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 97–106. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10902

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա

Most read articles by the same author(s)