ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

Authors

  • Արևիկ Ղազարյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10958

Keywords:

Թվային մանկավարժ անտրոպոլոգ, համակարգչային սո- ցիալականացում, տեխնոանտրոպոլոգիա, անտրոպոտեխնոմորֆիզմ, վիր- տուալ զարգացման քարտեզ։

Abstract

Ժամանակակից անտրոպոլոգների կարծիքով
մարդկության ֆիլոգենետիկական զարգացման ծրագրի և անձի օնտոգենետի-
կական զարգացման ծրագրում որոշակի անհրաժեշտ համապատասխանեցում
է ենթադրվում, որը պայմանավորված է նորագույն տեխնիկայով և բարձր տեխ-
նոլոգիաներով, հաղորդակցման առցանց մոդելներով, ժամանցի վիրտուալ
կազմակերպմամբ, առանց որոնց ներկայումս հնարավոր չէ մարդու սոցիալա-
կանացումը։ Տարբեր ոլորտի մասնագետներ բազմիցս վերլուծել և հիմնավոր
փաստարկել են համակարգչի վնասակար ներգործության մասին մարդու զար-
գացման տարբեր՝ կենսաբանական, սոցիալական, մտավոր և հոգևոր մակար-
դակների վրա, սակայն օրեցօր ավելանում է մարդու կախվածությունը համա-
կարգչից, և գործունեության տարբեր տեսակներ՝ խաղ, ուսում, աշխատանք,
անգամ կառավարում, իրականացվում է վիրտուալ իրականության մեջ։ Նոր
ուղղության՝ թվային մանկավարժ-անտրոպոլոգների կարծիքով ժամանակն է
խոսելու սովորողի համակարգչային սոցիալականացման՝ որպես մարդու ընդ-
հանուր սոցիալականացման գործընթացի բաղադրիչի մասին, և մանկավար-
ժական անտրոպոլոգիայի ուսումնասիրության օբյեկտը դիտարկելու մարդ+
տեխնիկան (ռուսական հիբրիդային մոդել) կամ մարդ+արհեստական միջա-
վայրը (ամերիկյան հիբրիդային մոդել)։

References

Bruno Hamann, Pädagogische Anthropologie, Peter Lang, 2005, pp. 11-137.

Соколовский С. В., Антропология живого и неживого: случай тела и техники Антро-

пологический форум, 2018, N 38, с. 83-96.

Соколовский С. В., Киберчеловечество как предмет антропологии, журнал Сибир-

ские исторические исследования, 2018, N3, 7.

Соколовский С. В., Человек 2.0 в фокусе антропологии, журнал «Сибирские истори-

ческие исследования», 2018 , N3, 75․

Крупкин В., Социокультурная материальность в антропологии Д. Миллера, журнал

Социологии и социальной антропологии, 2017, т. XX, N 1.

Богатырь Н., Сетевой анализ в антропологии, М., 2015, 35 с.

Кожевникова М., Гибриды и химеры человека и животного в науке,Инновации в

антропологии, М., 2015, 14 с.

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Ղազարյան Ա. (2023). ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 172–181. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10958

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)