ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳՆ ՈՒ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10972Keywords:
Բանալի բառեր - Մանկավարժական արժեհամակարգ, կրթության որակ, մասնագիտական կարողություններ և հմտություններ, մանկավարժական տակտ, մանկավարժական վարպետություն, անձի ձևավորում, սոցիալականա-ցում, մանկավարժական մշակույթ:Abstract
Հոդվածի շրջանակներում քննարկվում է ուսուցչի գործունեության մանկավարժական արժեհամակարգը՝ նրա ոչ միայն մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, այլև մարդ-կերպարը, որը նոր ժամանակին համահունչ երիտասարդ սերնդի մեջ արժեհամակարգ է ձևավո-
րում՝ վերաիմաստավորելով արժեքային կողմնորոշումները, մարդ, որի աշխա-տանքի որակից է կախված սերնդի ու պետության ապագան:
References
Հանրակրթության պետական կրթակարգ, Երևան, 2004:
Аракелов Г.Г., Жариков Н.М., Учителям и родителям о психологии подростка, М., Высш. шк., 1990.
Киселева О.О., Теория и практика развития профессионально-педагогического потенциала учителя, М., 2002.
Пионова Р.С., Педагогика высшей школы. Учеб. пособие, Минск., 2005.
Федорова С.Н., Этнокультурное развитие детей, М., 2014.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.