ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳՆ ՈՒ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ

Authors

  • Արմենուհի Աշիկյան ԵՐԵՎԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10972

Keywords:

Բանալի բառեր - Մանկավարժական արժեհամակարգ, կրթության որակ, մասնագիտական կարողություններ և հմտություններ, մանկավարժական տակտ, մանկավարժական վարպետություն, անձի ձևավորում, սոցիալականա-ցում, մանկավարժական մշակույթ:

Abstract

Հոդվածի շրջանակներում քննարկվում է ուսուցչի գործունեության մանկավարժական արժեհամակարգը՝ նրա ոչ միայն մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, այլև մարդ-կերպարը, որը նոր ժամանակին համահունչ երիտասարդ սերնդի մեջ արժեհամակարգ է ձևավո-
րում՝ վերաիմաստավորելով արժեքային կողմնորոշումները, մարդ, որի աշխա-տանքի որակից է կախված սերնդի ու պետության ապագան:

References

Հանրակրթության պետական կրթակարգ, Երևան, 2004:

Аракелов Г.Г., Жариков Н.М., Учителям и родителям о психологии подростка, М., Высш. шк., 1990.

Киселева О.О., Теория и практика развития профессионально-педагогического потенциала учителя, М., 2002.

Пионова Р.С., Педагогика высшей школы. Учеб. пособие, Минск., 2005.

Федорова С.Н., Этнокультурное развитие детей, М., 2014.

Downloads

Published

2023-09-13

How to Cite

Աշիկյան Ա. (2023). ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳՆ ՈՒ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 160–167. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10972

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն

Most read articles by the same author(s)