«ԵՐԵՔ ԲԱՆԱԼԻ ԵՎ ՄԵԿ ԿՈՂՊԵՔ» ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11016Keywords:
Բանալի բառեր։ Համեմատական-վերլուծական մտածողություն, գաղափարական խնդիրներ, կենսափիլիսոփայական շերտեր, պատկերակերտման միջոցներ։Abstract
««Երեք բանալի և մեկ կողպեք» ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման տարբեր մոտեցումները՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով և աշակերտների տարիքային խմբով։ Մեթոդի կիրառման յուրահատկությունները տեսանելի ենք դարձրել հայ գրականության դպրոցական ծրագրում ներառված գրական երկերի վերլուծության հիման վրա։
References
Աղաբեկյան Կ., Հրանտ Մաթևոսյան, Ծմակուտի վիպասքը, ԵՊՀ հրատ., Եր., 1988։
Գաբրիելյան Վ., Դիտարկումներ գրականության ճանապարհին, Եր., ԵՊՀ հրատ., 2018։
Խաչատրյան Ս., Ուսուցման արդյունավետ հնարներ, «Էր. Ֆ. Էբերտ հիմնադրամ», 2020։
Մաթևոսյան Հ., Երկեր, հ.1, Երևան, 1985։
Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ,ԿԱԻ Լոռու մասնա-ճյուղ, ք. Վանաձոր, 2008։
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.