«ԵՐԵՔ ԲԱՆԱԼԻ ԵՎ ՄԵԿ ԿՈՂՊԵՔ» ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Արմենուհի Արզումանյան ԵՐԵՎԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11016

Keywords:

Բանալի բառեր։ Համեմատական-վերլուծական մտածողություն, գաղափարական խնդիրներ, կենսափիլիսոփայական շերտեր, պատկերակերտման միջոցներ։

Abstract

««Երեք բանալի և մեկ կողպեք» ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման տարբեր մոտեցումները՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով և աշակերտների տարիքային խմբով։ Մեթոդի կիրառման յուրահատկությունները տեսանելի ենք դարձրել հայ գրականության դպրոցական ծրագրում ներառված գրական երկերի վերլուծության հիման վրա։

References

Աղաբեկյան Կ., Հրանտ Մաթևոսյան, Ծմակուտի վիպասքը, ԵՊՀ հրատ., Եր., 1988։

Գաբրիելյան Վ., Դիտարկումներ գրականության ճանապարհին, Եր., ԵՊՀ հրատ., 2018։

Խաչատրյան Ս., Ուսուցման արդյունավետ հնարներ, «Էր. Ֆ. Էբերտ հիմնադրամ», 2020։

Մաթևոսյան Հ., Երկեր, հ.1, Երևան, 1985։

Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ,ԿԱԻ Լոռու մասնա-ճյուղ, ք. Վանաձոր, 2008։

Downloads

Published

2023-10-03

How to Cite

Արզումանյան Ա. (2023). «ԵՐԵՔ ԲԱՆԱԼԻ ԵՎ ՄԵԿ ԿՈՂՊԵՔ» ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 189–197. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11016

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա

Most read articles by the same author(s)