ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8678Keywords:
սոցիալական մանկավարժ, սոցիալական մանկավարժի գործառույթներ, ուսուցչի օգնական, սոցիալական մանկավարժի գործունեության ոլորտներըAbstract
Հիմնավորվում է, որ դասղեկների, ուսուցչի օգնականների գործունեությունը միշտ չէ որ նպատակահար է հանրակրթական դպրոցում և որոշ դեպքերում հատում է առաջացնում սոցիալական մանկավարժի գործառույթների հետ։ Անհրաժեշտ է համատեղ քննարկել դասղեկների,սոցիալական մանկավարժի և ուսուցչի օգնականների գործառույթները և վերանայել հատկացվող հաստիքները։ Եթե նկատի ունենանք, որ <<սոցիալական մանկավարժ>> մասնագիտության ձեռք բերումը պայմանավորված է համապատասխան կրթական ծրագրի առկայությամբ և աշխատաշուկայի պահանջարկով, իսկ վերը թվարկված հաստիքների համար հատուկ մասնագետների ուսումառություն չի ենթադրում, ապա նպատակահարմար է վերանայել հատկացվող հաստիքները, դասղեկական ինստիտուտը փոխարինել <<սոցիալական մանկավարժ>>ինստիտուտով՝ ընդլայնել նրանց գործառույթները և հոգեբանների պարտադիր հաստիքների առկայությամբ հանրակրթական դպրոցներում ձևավորել համագործակցային թիմ, որը կկարողանա լուծել սովորողների սոցիալականացման ընթացքում առաջացող խնդիրները։
References
Օգտագործված գրականության ցանկ
․ Հարությունյան Ն. Կ. , Ղազարյան Ա. Փ., Ղուկասյան Լ. Հ., Սոցիալական մանկավարժու-թյուն, Երևան, 2017:
․ Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների պաշտոնների անվանա-ցանկ, Երևան, 2010 թ. նոյեմբերի 5:
․ Алексеевна С․ А., Функции классного руководителя https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/materialy-mo/2014/10/06/funktsii-klassnogo-rukovoditelya.
․Оварова Р. А., Справочная книга социального педагогика, М., 2002.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Arevik Ghazaryan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.