ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8678

Keywords:

սոցիալական մանկավարժ, սոցիալական մանկավարժի գործառույթներ, ուսուցչի օգնական, սոցիալական մանկավարժի գործունեության ոլորտները

Abstract

Հիմնավորվում է, որ դասղեկների, ուսուցչի օգնականների գործունեությունը միշտ չէ որ  նպատակահար է հանրակրթական դպրոցում և որոշ դեպքերում հատում է առաջացնում սոցիալական մանկավարժի գործառույթների հետ։ Անհրաժեշտ է համատեղ քննարկել դասղեկների,սոցիալական մանկավարժի և ուսուցչի օգնականների գործառույթները և վերանայել  հատկացվող հաստիքները։ Եթե նկատի ունենանք, որ <<սոցիալական մանկավարժ>> մասնագիտության ձեռք բերումը պայմանավորված է համապատասխան կրթական ծրագրի առկայությամբ և աշխատաշուկայի պահանջարկով, իսկ վերը թվարկված հաստիքների համար հատուկ մասնագետների ուսումառություն չի ենթադրում, ապա նպատակահարմար է վերանայել հատկացվող հաստիքները, դասղեկական ինստիտուտը փոխարինել <<սոցիալական մանկավարժ>>ինստիտուտով՝ ընդլայնել նրանց գործառույթները և հոգեբանների պարտադիր հաստիքների առկայությամբ հանրակրթական դպրոցներում ձևավորել  համագործակցային թիմ, որը կկարողանա լուծել սովորողների սոցիալականացման ընթացքում առաջացող խնդիրները։

References

Օգտագործված գրականության ցանկ

․ Հարությունյան Ն. Կ. , Ղազարյան Ա. Փ., Ղուկասյան Լ. Հ., Սոցիալական մանկավարժու-թյուն, Երևան, 2017:

․ Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների պաշտոնների անվանա-ցանկ, Երևան, 2010 թ. նոյեմբերի 5:

․ Алексеевна С․ А., Функции классного руководителя https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/materialy-mo/2014/10/06/funktsii-klassnogo-rukovoditelya.

․Оварова Р. А., Справочная книга социального педагогика, М., 2002.

Downloads

Published

2023-01-04

How to Cite

Ղազարյան Ա. (2023). ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ . Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 188–193. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8678

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)