ՔԱՌԱԲԱԺԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8159Keywords:
խորհրդապատկեր, , գունամտածողություն,, գաղափարական խնդիրներ, պատկերակերտման միջոցներ, , խոհափիլիսոփայություն։Abstract
«Քառաբաժան ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման յուրահատկությունները՝ կապված ուսուցանվող նյութի բնույթից և գրողի պատկերային համակարգի ինքնատիպությունից։ Մեթոդի կիրառման յուրօրինակությունը տեսանելի ենք դարձրել Ակ․Բակունցի «Սպիտակ ձին» պատմվածքի վերլուծության հիման վրա։
Հոդվածի նպատակն է բացահայտել այս մեթոդի էությունը:
Հետազոտության նորույթն է քառաբաժան ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունների դիտարկումը։
Առաջին անգամ Ակ․ Բակունցի «Սպիտակ ձին» պատմվածքի ուսուցումը դիտարկվել է հեղինակի գունամտածողության առանձնահատկությունների շեշտադրմամբ։
Հետազոտության արդյունքում հասել ենք հետևյալ եզրահանգումների․ մեթոդի կիրառումը նպաստում է ուսուցանվող նյութի առավել խորքային վերլուծությանը, աշակերտների կողմից նյութի տարաշերտ ու ընդգրկուն իմացությանը, գեղարվեստական ստեղծագործության լայնածավալ ներկայացմանը, դասը առավել հետաքրքիր և բովանդակալից դարձնելուն։
Բանալի բառեր և բառակապակցություններ-խորհրդապատկեր, գունամտածողություն, գաղափարական խնդիրներ, պատկերակերտման միջոցներ, խոհափիլիսոփայություն։
References
Օգտագործած գրականության ցանկ
Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, հնարներ, վարժություններ», ք. Վանաձոր, 2008։
Լոտման Յ., Միֆ, անուն, մշակույթ, Ստեփանակերտ, 2012։
․ Hilbert David R., Color and Color Perception: A Study in Anthropocentric Realism, Stanford,
Բակունց Ակ., Երկեր, չորս հատորով, հ. I, Երևան, 1976։
Աթաբեկյան Ս., Ակսել Բակունց. Խոսքի ու լռության պոեզիան, Երևան, 2000
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.