ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐԸ ԹՈՒՅԼ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՄՈՏ

Authors

  • Ռոբերտ Ազարյան Խ․ Աբովյանի անվ․ հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8172

Keywords:

տեսողության խանգարումներ, թույլ տեսողություն ունեցողներ, խաղային, ուսումնական, աշխատանքային գործունեություն, օպտիկական-գրաֆիկական խանգարումներ, հետազոտություն, մնացորդային տեսողություն

Abstract

Հոդվածում վերլուծվում են բազմաթիվ հատուկ մանկավարժների եւ հոգեբանների կողմից թույլ տեսողություն ունեցողների երեխաների տեսողական ընկալման ձեւավորման եւ զարգացման խնդիրների ուղղման եւ կանխարգելման ձևերը։ Ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա օտարերկրյա եւ տեղական մասնագետների ուսումնասիրված հարցերի եզրակացություններ են արվել եւ իրականացվել են դրանց տեսական վերլուծություն:

Author Biography

Ռոբերտ Ազարյան, Խ․ Աբովյանի անվ․ հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր

References

Список использованной литературы:

Аветисов Т.Ц., Охрана зрения у детей// «Медицина». – М., 1975. – 272 с.

Азарян Р.Н. Григорян Н.П., Коррекционно-развиваюшая работа со слабовидящим детьми

в условиях массового и интегративного обучения// «Педагогическая мысль», 2009, N1-2. – с. 157-

Белецкая В.И., Гнеушева А.Н., Охрана зрения слабовидящих школьников. – М., 1982. – 127 с.

Ермаков В.П. Специальное образование лиц с нарушением зрения. В кн. Специальная

педагогика /Под пер. Н.М Назаровой. – М., 2010. – с. 279-300.

Земцова М.И., Учителю о детях с нарушением зрения. – М., «Просвещение», 1973. – 59 с.

Мартиросян Г.П., Особенности осязательных умений слепых и слабовидящих младших

школьников выделять форму и величину предметов спортивного характера//«Педагогическая

мысль», N3-4. – Ереван, 2012, с. 164-170.

Марутян М.К., Развитие зрительного восприятия у слабовидящих детей во время игры.

Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Ереван,

– 21 с.

Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения// Специальная

педагогика под ред. Л.В Мардахаева, Е. А.Орловой. – М., 2012. – 121-134 с.

Слабовидящие дети/под ред. Ю.А. Кулагина, Н.Г. Морозовой, М.Б Эйдиновой. –

«Просвещение», М., 1967. – 250 с.

Тупоногов Б.И., Учёт офтальмологических рекомендаций при организации учебновоспитательной работы с учащимися, имеющими зрительные дефекты// Дефектология, 1998. – №5.

– с. 58.

Zejmis M., Sosial Campaings for vizually impaired people in Poland.-Warshawa:Academy of

special Education Press,2007,p.180-194.

Ntuli E.,Traore M.,A study of shananion , Early childhood Teaches perceptions about inclusive

Education./ The journal of the internacional Association of special Education, 2013,vol.14,N1, p.50-58.

Published

2022-07-21

How to Cite

Ազարյան Ռ. (2022). ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐԸ ԹՈՒՅԼ ՏԵՍՈՂՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՄՈՏ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 130–135. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8172

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն

Most read articles by the same author(s)